Прихильники блогу:

пʼятниця, 25 листопада 2011 р.

На завершення весільного сезону....

...у мене "витворилась" чергова коробочка .
Знову ж таки , для колеги ( щось не сидиться їм "в дівках", закортіло "заміж":)))))
Коробочка абсолютно не в весільних тонах ( для мене "весільні" кольори-це білий і близькі до нього кольори).Це тому, що треба вже поповнити запаси бумаги-робила з того ,що є в наявності. Доречі, використала папір від Штампи з любов"ю
Коробочка по типу книжечки.

 Ідею з оформленням середини коробочки( я про штамп:"Сказати , я тебе...." від Штампувальні) я запозичила в ОксанкиЗірочки, Надіюсь, вона на мене не образиться!!!Той штампик так класно туди вписується!!!
Далі буде самокритика - всередині коробочку я оформила абияк- проблема в тому, що маю таку дурну звичку: коли роблю щось для власних потреб, то обов"язково , в останній момент.Так і було цього разу-"рученьки терпли, злипались віченьки,,,"-і хотілося якнайшвидше доробити роботу.
 В серединці коробочки , для молодих , був приготовлений символічний подаруночок-статуетка двох закоханих голубків.


А саме головне, що колега-наречена -Галина була в захваті від мого подарунку !!!
І видно було , що вона дякує від душі!
"Піду в гості" зі своєю коробочкою до Штампувальні. В них там, до 9 грудня триває весільна суєта, а я в роботі використала три їхні штампи.



5 коментарів:

  1. Незважаючи на те, що коробочка не весільних тонів, вона все одно чудова!) Дуже гарно виконана робота!)

    ВідповістиВидалити
  2. Ірусь, коробочка справді чудова!!! так пристрасна ))) і я тільки раа що тобі сподобалось як я розмістила цей напис ))як на мене він там дуже кльово дивиться, правда ? ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Мені усе в коробочці подобається))) Кольори гарно поєднані, а як та коробочка так робиться щоб на книгу бути подібною, то я взагалі поняття не маю))) Супер!!!

    ВідповістиВидалити
  4. яка ж вона гарна!!!!!!!!!!!!! в ній присутній такий романтичний і весільний дух!!! дуууже гарно!!!

    ВідповістиВидалити
  5. і що тобі усередині не подобається???? Все Ок, головне, що нареченій сподобалося!
    А листівка справді дуже пристрасна! Як і почуття молодят у медовий місяць ;)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...