Прихильники блогу:

вівторок, 8 листопада 2011 р.

Коробочка .

Привіт!!!
Від мене щойно пішла задоволена замовниця - від цього я не менш задоволена за неї -тому що нема нічого кращого за гарні слова в адресу своєї роботи.
Отож, хвалюсь-
моя нова коробочка для грошового подарунку.
Правда , оскільки фотосесія відбувалася ввечері при штучному освітленні-тому кольори трішки спотворені.
 Перший раз робила коробочку "на ніжках"-використала напівбусинки

 а так-в серединці (папір на фото занадто яскравий вийшов)
 Гарденія мого власного виробництва
 а тут я "відривалася" з допомогою штампів від Штампувальні
В принципі, я своєю роботою задоволена , але ,раніше я такого не просила, а зараз попрошу- дуже хочеться почути зауваження зі сторони щодо моєї роботи-це мені допоможе вдосконалюватись.
Дякую!!!

25 коментарів:

  1. Мені дуже сподобалась коробочка!!!!!Зауважень немаю,на мій погляд все дуже вдало закомпоновано!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Хм, я б теж пішла від тебе задоволена - з такою коробочкою!
    Мені усе сподобалося, але я б відштамповки зробила іншим кольором, напрклад, червоним ;)

    ВідповістиВидалити
  3. О!Я вже чекала,коли ти нарешті її покажеш(я ж-то знала,що ти мала замовлення) :)
    Як на мене,гарна коробочка-що ти ще хочеш?

    ВідповістиВидалити
  4. Какие нежные и красивые у тебя работы!

    ВідповістиВидалити
  5. Алінко, а я би зробила б відштамповки рожевим кольором-але в мене нема такого чорнила.Червоним-думала, але вирішила, що в даному варіанті буде, все ж таки, краще чорне.

    Люда і Іванка,-дякую вам!

    ВідповістиВидалити
  6. Майя, дякую , завжди приємно читати твої коментарі.

    ВідповістиВидалити
  7. Суперська коробочка) я була б задоволена якби навчилась такі робити) думаю все ще по-переду)
    Поєднання кольорів, паперу і декору мені дуже і дуже сподобалось) А зауваження... змінила б колір чорнила, але не на рожевий а на сріблястий) Ну то такий собі мій підпунктик)

    ВідповістиВидалити
  8. Дууууже гарна коробочка! Особливо мені сподобалось те, що вона на ножках)). Як на мене, то чорне чорнило якраз в тему, бо іншим кольором було б занадто барвисто. І трошки відрізняється по кольру рожевий папір всередині і ззовні. але в загальному ну дуже гарно і ніжно

    ВідповістиВидалити
  9. Гарденія бомба, це було перше на що звернула увагу =)) ... І я хочу підтримати про чорнило, ну якщо вже не іншим кольором, то хоча б робити приглушенішу відштамповку, проштампувавши вже на готовій роботі 2й або 3й раз (а перший на чистому папері) - не знаю чи добре пояснила, але якось так =))

    ВідповістиВидалити
  10. Гарненька коробочка! Я також тільки колір відштамповки поміняла на рожевий або зелений, але якщо в тебе їх нема, то виходить що це неможливо, тому все класно!

    ВідповістиВидалити
  11. які зауваження??? тут сама ніжність і краса!!!! і побільше задоволених клієнтів!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую,дівчата!!!Всі ваші побажання прийму до уваги

    ВідповістиВидалити
  13. Дуже гарна коробочка! І штампи мені подобаються, думаю рожевий колір злився б. І клсно вийшло з ножками, вперше таке бачу, візьму на замітку.

    ВідповістиВидалити
  14. Іринко,заскраплено чудово!
    А от вдосконалитися можна б було з кутиками,на 2-й фото видно,що кутики не зовім рівно зходяться.Як це поправити не знаю,може цупкіший папір потрібен?Тільки чур не ображатися!!!:)

    ВідповістиВидалити
  15. Красиво і ніжно) Молодчинка, я нічого поганого сказати не можу! Головне. що замовнику сподобалося)

    ВідповістиВидалити
  16. Хороша коробочка, і гарденія рукотворна - супер. Критикувати не буду, бо не профі у цьому виді рукоділля :)

    ВідповістиВидалити
  17. заходи за наградкой http://sashkinangel.blogspot.com/2011/11/blog-post_4220.html

    ВідповістиВидалити
  18. Ірусь, чудово!!! я підтримую замовницю ))
    подобаються і кольори і поєднання елементів )))
    і чорнило я б не змінювала, це моє ІМХО ))

    ВідповістиВидалити
  19. Дівчата, дякую за хорощі слова ,і за критику теж окреме спасибі-ображатись тут нема чому-зі сторонивидніше всі недоліки !!!

    ВідповістиВидалити
  20. Красивущая коробочка, еще бы заказчице не быть довольной! Все просто здорово!

    ВідповістиВидалити
  21. Дуже красива коробочка! Гарденія просто чарівна і так гармонійно туди вписалася! А ще дуже подобається тиснення на стіночках!
    У мене ще ідея виникла: а якщо б квіти всередині змінити на трошки менші і такі ж як зверху (трояндочки або метелики) - вийшло б все в одному стилі :) Але то не надто значуще! А загалом - шикарно!

    ВідповістиВидалити
  22. коробочка шикарная!очень красивуще!!!!

    ВідповістиВидалити
  23. Очень нежная, очень аккуратная, понимаю восторг заказчицы

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...