Прихильники блогу:

понеділок, 7 листопада 2011 р.

Я тебе................

Сказати :"Я тебе люблю" - займе кілька секунд , показати як-займе ціле життя..
Сьогодні ,рівно 12 років тому, я була нареченою -
сьогодні МОЯ сім"я святкує свій день народження...
Для когось,можливо, 12 років разом -це ще не багато, для інших,щойно одружених, здається  якимось далеким невідомим майбутнім...
А в мене це реальність.
Я люблю свого чоловіка, дорожу своєю сім"єю, горджуся своїми донечками і безмежно щаслива ,що вони у мене Є!!!
 Чудові штампи від моєї улюбленої Штампувальні

17 коментарів:

  1. В-І-Т-А-Є-М-О !!!
    Бажаємо кохання,взаєморозуміння,поваги одне до одного,щастя,благополуччя!!!
    листівка дуже гарна!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з річницею вашу сім"ю!!!!!
    Листівка чудова!!!!
    видно в неї вкладена душа і любов!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Краса! Дуже гарний фоновий папір) А гарденія, то взагалі чудо) Мені дуже сподобалась ця листівка!)

    ВідповістиВидалити
  4. Іринко, вітаю вас зі святом! Нехай майбутні роки вашого життя будуть наповнені лише теплом, любов"ю і ніжністю!

    ВідповістиВидалити
  5. А я Тебе Іринко сьогодні згадувала,що давненько Тебе не чути.
    Прекрасна робота!Відчувається,що зроблено з любов'ю.
    Щастя і взаємної любові вашій молодій сім'ї!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Дівчата, дякую вам щиро за побажання і за коментарі...
    Наталко, не з"являюсь, тому що багато часу і сили забирає робота, а ще переведення годинника вибило з колії-приходиш додому з одним тільки бажанням-лягти на бочок і все...:)

    ВідповістиВидалити
  7. Ирина, поздравляю Вас с этим важным событием, желаю Вам любви, взаимопонимания и здоровья!
    Трудно назвать эту красоту открыткой, ведь в неё вложено столько любви и тепла!

    ВідповістиВидалити
  8. Ірочка, вітаю з таким святом! Солідно! Гармонії і щастя вашій дружній сімейці!

    ВідповістиВидалити
  9. Гарна листівка. Ірусь, вітаю з такою чудовою датою, люблю число 12.
    [URL=http://www.radikal.ru][IMG]http://s017.radikal.ru/i417/1111/0c/6e4fa3d49df3.jpg[/IMG][/URL]

    ВідповістиВидалити
  10. І я приєднуюсь до вітань! Довгих вам років разом в любові і радості!

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже мила листівка, підкреслює тепло і ніжність написаних слів. Вітаю з річницею!

    ВідповістиВидалити
  12. Гарна листівка!Вітаю з річницею вашої сім"ї :)))

    ВідповістиВидалити
  13. С годовщинкой! Желаю вам, чтобы вы не когда не наскучили друг другу. Всегда любили и ценили!

    ВідповістиВидалити
  14. Дівчата, дякую за побажання -мені дуже приємно !!!

    ВідповістиВидалити
  15. Ірусь...я трошки з запізненням ((( вибачай....але від щирого серця вітаю вас з річницею!!!!! для мене 12 років це дуже багато, ми ще в порівнянні з вами маленькі діти )))
    Бажаю щоб і на 75 річницю ;) ви були такі самі щасливі і закохані!!! а поруч з вами була купа внуків, правнуків, і прапра... )))
    Всього вам найкращого!!

    ВідповістиВидалити
  16. Поздравляю, 12 лет это так много и так мало! Открыточка чудесная!

    ВідповістиВидалити
  17. Оксанко, дякую за щирі слова!!!
    Nirra, рада знайомству!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...