Прихильники блогу:

неділя, 23 жовтня 2011 р.

SS 85


В роботі керувалась скетчем 85 від SS

"Допомогли" мені зробити цю відкритку :
1. Оксанка-Зірочка (подарувала папір з тисненням )
2. Альона A-len-ka ( подарувала дирокольний бордюр сніжинки)
3.Олічка Agrum (чудовий заембосений надпис)
4. Людмилка -Milada (дизайнерський картон, який я взяла за основу).
Дякую вам ,дорогенькі , за такі подарунки :))))

П.С. Ялинка , плетена з бісеру -це мій ПІФ подарунок від Людмили

П. С . №2: всім, хто чекає на "олені"- повідомляю-вони вже вирушили в подорож !!!
Чекайте!!!

15 коментарів:

  1. Красота! Очень снежно-нежно, да ещё с морозными узорами!

    ВідповістиВидалити
  2. Майя, дякую, мені теж результат сподобався- хочу зробити таку ж у голубих кольорах :)

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарна!Все якось так -до діла)))) Мені дуже подобається!Така зимова листівка...
    А я вже своїх оленів отримала)))),але ще не наважилась їх кудись примінити:)

    ВідповістиВидалити
  4. Ух,та листівка дуже і дуже святкова.В той же ж час така елегантна,чи що...Мені те тиснення дуже подобається,і олені,і сніжинки....все-все!!!Умнічка)))

    ВідповістиВидалити
  5. І знову срібло... всі наче змовились щоб звести мене з розуму в хорошому сенсі цього слова) обожнюю срібні новорічні листівки) І олені тут дуже вдало вписались, від сніжинок просто балдю...)))
    А ще у мене є для тебе нагорода ось тут
    http://blacula-scrap.blogspot.com/2011/10/blog-post_23.html

    ВідповістиВидалити
  6. хороша "оленяча" листівочка! :))класно, що всі подарунки стали в пригоді.

    ВідповістиВидалити
  7. олЕні,Олені .. така кльова листівочка, аж навіває новорічні свята =)

    ВідповістиВидалити
  8. Олени такие классные!!! Красиво!

    ВідповістиВидалити
  9. Очень красивая открытка! Так и дышит морозной свежестью)))
    Спасибо, что играете с блогом СКЕТЧИ!

    ВідповістиВидалити
  10. листівка така морозяна!!! і ти так просто зі скетчами справляєшся!!!
    дякую за оленів!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Как говорится : с миру по ниточке ..... ))) вот и замечательная новогодняя открыточка.

    ВідповістиВидалити
  12. очень люблю, когда работа получается "собранная по миру" :) она тогда еще большею дущой наполнена! будто не сам ее делал, а вместе в друзьями :)
    Ирин, замечательная открытка!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Як гарно! У мене теж є такий папір з тисненням і я чогось вважала його весільним. А дивлюсь на вашу листівку і такі справжні зимові візерунки...
    До речі, велике спасибі за оленів, я вже отримала своє стадо )))
    http://innuleska.livejournal.com/204890.html

    ВідповістиВидалити
  14. Ирина, спасибо за оленей! Они замечательно-новогодние!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...