Прихильники блогу:

субота, 15 жовтня 2011 р.

Обіцяні олені відправляються в подорож...

Привіт усім, хто чекав на це повідомлення !!!
Прийшов час роздавати олені !!! 
А переможцем у нас стає.....
...ВСІ , ХТО ВИЯВИВ  БАЖАННЯ ОТРИМАТИ ОЛЕНІВ !!!!!
Протягом наступного тижня з нетерпінням буду  чекати 25 поштових адрес  на lediirina@ukr.net, а також на ваші нові  роботи з використанням висічок (це вже в недалекому майбутньому).
Одне тільки прохання- вказуйте ,обов"язково ,ваше ім"я у блого-світі  при написанні своєї адреси !!!
Думаю, я нікого не розчарувала ??? 
П.С. Уточнюю: розігрувався не сам дирокол- а висічки оленів !!! 


24 коментарі:

  1. Ого класно! Така щедрість з твого боку! УРАААА! Вже пишу адресу ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Ого! Все выиграли??? Все-все??? УРА!!! Хочу оленя! Побежала писать адрес! Я так ждала розыгрыша! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Оооо!!! Чудові новини перед сном! Напевно я буду одна з перших, хто відправить свою адресу! Величезне спасибі за такий подарунок!)))

    ВідповістиВидалити
  4. Ну нічого собі )))) оце щедрість )))) ДЯКУЮ!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Привет Иринка!!!!!!! Ты просто чудо))))) Думаю никто такого неожиданно приятного (даже очень приятного) сюрприза не ожидал)))) Спасибо большое!!!

    ВідповістиВидалити
  6. О, Ирочка, щедрая ты душа! Спасибо тебе большое! Побежала писать адрес. :)

    ВідповістиВидалити
  7. Ой, я чисто випадково написала з іншого блогу) Безіменна це я=)

    ВідповістиВидалити
  8. УРА!!!! Ждемо оленів!!!! Дякую за розіграш! ;-)

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую ,дівчата !!!Захвалили мене тут -сиджу, червонію...
    Мені справді захотілося зробити приємне якнайбільшій кількості людей- мені ж не шкода надироколити тих оленів, аби тільки дирокол витерпів :)-а комусь буде приємно від того !!!

    ВідповістиВидалити
  10. Безіменна, я тебе не знайшла ось тут http://ira-handmade.blogspot.com/2011/10/blog-post.html у списку бажаючих ???

    ВідповістиВидалити
  11. Як добре , що у Безіменної все-таки є ім"я !!!
    Окей, Наталю, розібралися !!!

    ВідповістиВидалити
  12. Ай, як класно! Дякую! Буду і я з оленями! Свято наближається, свято наближається... )))

    ВідповістиВидалити
  13. ООО, так неожиданно! Спасибо, Иринка, за такую радость! Побежала писать адрес.

    ВідповістиВидалити
  14. Заманчивая конфетка превратилась в реальность!!!
    Ура!!! Спасибо за щедрость )))

    ВідповістиВидалити
  15. Новогодняя сказка! Ура! Ура! Стала реальностью!)))
    Спасибо за приятную неожиданность, за маленькую радость!

    ВідповістиВидалити
  16. С ума сойти ! Побежала писать адрес ! Спасибо за такой щедрый подарок !

    ВідповістиВидалити
  17. Hello my dear! Congratulations to the lucky winners and to you, dear, for the so lovely candy! And I'm so very HAPPY with your generosity! Thanks, thanks, thanks, my dear! Loved! :D

    ВідповістиВидалити
  18. А я вже і атчьоітк написала =)) http://brilliant-insolence.blogspot.com/2011/10/blog-post_25.html

    ВідповістиВидалити
  19. Я получила! Спасибо большое!!! :)

    ВідповістиВидалити
  20. аааа, я все прогавила. ну, хто ж мені винен, що рідко заходжу в блог. Вітаю дівчат-переможниць. Іринко ви молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  21. аааа, я як завжди все пропустила(((((((. Іринка молодець!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...