Прихильники блогу:

четвер, 20 жовтня 2011 р.

Тедді чи ні???

Привіт !!!
У мене новенька відкриточка , вишита ( засумувала я за  відкритками з елементами вишивки:))
Оскільки я вважаю ,що у вишитій відкритці головною фішкою є сама вишивка-тому мінімум оформлення.
Прийму участь у завданні Такі милі ведмедики Тедді від блогу Завдання для душі (якщо приймуть, звичайно , не знаю чи вишиті ведмеді можуть приймати участь, та й ще , я зі сторони отримала зауваження , що Тедді-сірі, а в мене коричневий:))

10 коментарів:

  1. Очень красиво получилось! Обожаю вішивку и интересное её применение!

    ВідповістиВидалити
  2. Ну і що, що коричневий? За те дуже милий, авторський ведмедик) Листівки поєднані з вишивкою мені дуже подобаються, є в них щось таке тепле, ніби домашнє)))

    ВідповістиВидалити
  3. листівка така тепла!!! ведмедик симпатичний! а в завданні приймай участь без зайвого страху - нехай тільки спробують не взяти таку красу!!! А щодо коричневого забарвлення - читай таке:
    http://uk.wikipedia.org/wiki/Плюшевий_ведмедик
    Теддік це самий що не є!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Майя і Наталя, дякую вам- я теж люблю цікаве примінення вишивки, особливо вишивку у відкритках !!!Мої руки дали життя вже ,мабуть сотні вишитих відкриток( спочатку рахувала, а потім збилася з рахунку)
    Аліночко, і тобі дякую, що так підтримуєш мого ведмедика . Ти-моя муза!!!

    ВідповістиВидалити
  5. і я підтримую твого ведмедика!!!
    погоджуюсь з Алінкою що це теж Тедік ;)
    і чудово в тебе вийшло )) люблю такі листівочки поєднані з вишивкою, вона такі....домашні і затишні ))

    ВідповістиВидалити
  6. Пркрасная вышивка! Открыточка такая миленькая получилась :)

    На счет серых мишек. Критика беспочвенна - фирма "ми ту ю", продуктами которой есть серии серых тедди, выпускает и линию коричневых теддиков, шерсть у низ не лохматая, а плюшевая, тоже очень классные! :)

    ВідповістиВидалити
  7. МаЛина і Зірочка, ви мене остаточно переконали- що мій ведмедик-Тедді!
    Дякую вам за коментарі !!!

    ВідповістиВидалити
  8. Гарний ведмедик... просто він український , а не американський... зате вишитий чудово, і листівка супер!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Открытка с вышивкой, да еще с Тедди!!! Очень милая! И совершенно согласна, что не стоит перегружать еще какими-то деталями, потому что здесь главное - вышивка!

    ВідповістиВидалити
  10. Ти знаєш,що я до твоїх вишитих листівок взагалі "не рівно дихаю".Я вже маю твої дві роботи вишиті-кльові))))Удачі тобі в завданні!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...