Прихильники блогу:

вівторок, 25 жовтня 2011 р.

З Днем народження !!!

Привіт!!!
Сьогодні дві чудові дівчини,
 прекрасні оригінальні рукодільниці ,
 мої подружки( хоч і віртуальні:)
та
святкують свої дні народження !!!
А що роблять друзі в такі дні- правильно, вітають з Днем народження і дарують подарунки !!!
Для чарівних іменинниць я підготувала відкритки з вишивкою

Ось цей букетик квітів-для Олі...


.....а ведмежа для Оксанки ( я не стрималась і показувала його тут)


Вітаю вас, дорогенькі !!!
Бажаю вам і вашим рідним міцного здоров"я, сімейного щастя , благополуччя !!!
Дякую вам за все !!!!

7 коментарів:

  1. Супер! Какая ты Молодчинка, я в восторге от твоих работ и твоего внимания к девочкам!

    ВідповістиВидалити
  2. Іринко, ти молодець - привітала дівчат такими красивими листівками, думаю, їм приємно!
    Я приєднуюся до привітань і побажань!))))

    ВідповістиВидалити
  3. Чудові листівочки!!!
    приєднуюсь до привітань!!

    ВідповістиВидалити
  4. Ти молодець, і я приєднуюсь до вітань!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, дівчата !
    Я просто обожнюю відкритки з вишивкою !!!

    ВідповістиВидалити
  6. дякую тобі сонечко!!!!! ця листівочка суперова!!!! і я дуже тішусь що вона тепер в мене ))))

    ВідповістиВидалити
  7. Чудові подарунки!!! Впевнена - дівчата були в захваті ))) До речі - я теж вишивала цього гарненького ведмежа - http://irinakvitka.blogspot.com/2011/04/blog-post_886.html.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...