Прихильники блогу:

четвер, 20 жовтня 2011 р.

Один день мого життя...

А я вчора заряджалась позитивом , яким хочу поділитися з вами , любі мої віртуальні друзі 
Повідомлення , буде не рукодільне , буде багато фото і , думаю, вам сподобається !!!
Вчора я побувала в культурно-археологічному центрі "Пересопниця" що знаходиться в одноіменному селі Пересопниця на територіїї Рівненської області , який було урочисто відкрито 29 серпня цього року  з нагоди 450річчя Пересопницького Євангеліє.
Те , що Пересопницьке Євангеліє являється  українською Першокнигою  ,першим перекладом Святого Письма мовою, близькою до народної, говорити зайве , тому що кожен з вас бодай хоч раз в житті чув про цю книгу( хто не чув-в інтернеті більш чим домтатньо інформації на цю тему).
Сьогодні Пересопницьке Євангеліє – це не лише один із найвідоміших європейських перекладів Святого Письма ХV-ХVI століть рідною мовою, а й символ державності. На книзі, починаючи з 1991 року, на вірність народу та державі присягають президенти України.

Так от, КАЦ "Пересопниця" -це перш за все трирівневий культурно-археологічний центр з двома оглядовим майданчиками ,де розміщено Музей Першокниги, конференц-зал та кімнати для археологів( що є в музеї =багато показувати не буду--в інтернеті є багато фото).
муляж "тієї" Пересопниці:




 Чесно кажучи , моїм дівчатам в музеї не дуже було цікаво, а от музейний комплекс просто неба «Княже місто» (муляж садиби)-припав їм до душі.
Спочатку ми облюбували собі хатинку і уявили , як в такій хатинці жилося :
 Тут хазяїн питає : "Чого їсти не наварено?"
і каже: "Або даєш їсти, або...роги наставлю:)"

 І як справжня господиня , кинулася готувати вечерю :
розтопила пічку..

...щось потовкла у ступі( що в них товкли, цікаво???)
 ...поки бігала  до колодязя за водою...
 ...за мною  з віконечка уважно слідкували один "оригінал" та його маленька "копія"
Вечеря готова ...
 ...і сім"я задоволена !!!
Цікаво було погуляти і по муляжу фортеці ...
 ...і уявити себе воїном( Леді-Яструб хі-хі)
 ...а що робить чоловік , коли жінка бере в руки зброю?- правильно, ховається :)
  Багато чого ще є цікавого на території музею: багато куренів , величезна дерев"яна сцена ( це вже з сучасного життя), на якій я намагалась відчути себе артисткою ...
...діюча Свято-Миколаївська церква , просто гарні неповторні сільські краєвиди 




...а ще підприємливий дядечко , який любязно пропонує покататися на конику :)(на цоьму фото емоції мене аж переповнюють)
Після такого відпочинку ми привезли додому багато позитивних емоцій, більше 150 фоток і...мабуть, частинку нашої історіїї.
Тому , якщо ви будете на Рівненщині, обов"язково заїдьте в Персопницю, не пожалкуєте.
Там Вас раді бачити щодня з 10 до 18 години крім понеділка і четверга .
Дякую , що подорожували разом зі мною і приємних вам подорожей!!!

9 коментарів:

  1. Ух ти! Я про таке місце навіть не знала. Люблю такі подорожі) це класно - зібратись всією родиною і присвятити їй один день, який потім запам*ятається і запишеття в сімейну історію.
    Бажаю вам таких по-більше))) І дякую за цікаву розповідь) Мені захотілось там побувати=)

    ВідповістиВидалити
  2. як там цікаво!!! треба буде заїхати якось ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Наталю, тому місцю всього 2 місяці(сучасному музею) , то й не диво , що люди мало знають про нього.
    Алінко, там не так цікаво, там супер цікаво-за допомогою 20 фоток не можливо передати всі враження !!!

    ВідповістиВидалити
  4. Ірусь, читала твою розповідь, як якусь захопливу книжку...на одному подиху!!! і кльово в тебе вийшло про історію родини яка жила колись в такій хатинці ))
    Дякую а таку розповідь!!!! ми обов"язково літом туди поїдемо!!

    ВідповістиВидалити
  5. Hi dear! Marvelous place! Oh, I would love to visit a place like this! And your pictures are so beautiful! Kisses, Rachel :D

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за екскурсію!
    Дуже цікаво,я обожнюю такі віртуальні екскурсії.
    Дійсно,там так гарно,я оцінила.
    А сімейка у вас яка класна!А ви з чоловіком подібні:)Фото на конику дуже класне,побільше посміхся!Тобі дуже личить усмішка:)

    ВідповістиВидалити
  7. ВАУ!Я все придивляюсь до твоїх фоток з подорожей,тому що ми також мандрівники.В Рівненські краї ми не їздили ще,так що скоро там прокладемо свій шлях)))))У нас і друзів там є троха,але вони все до нас їздять.Дякую за розповідь.Ти така молодчинка і красунька)))

    ВідповістиВидалити
  8. Наталя-Сойка, не дарма ж кажуть,що "муж и жена одна сатана" :)-тому ,мабуть, і схожі:))
    Наталочко, як надумаєте подорожувати Рівненщиною-свисни, зустрінемось !

    ВідповістиВидалити
  9. Беріть вже і мене до гурту! я теж хочу!!! про музей чую вперше, дуже дякую Іринці за відкриття! Гарна сім"я, гарна подорож, гарна фоторозповідь!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...