Прихильники блогу:

неділя, 25 вересня 2011 р.

Подарунок від Зірочки !!!!

Не знаю дівчата , -хочте , -радійте за мене , хочте,- заздріть (як кому зручно:)), - а я буду хвалитися.!!!!
Нагадаю, що 2 вересня , я виграла додатковий сюрприз подарунок у Оксанки-Зірочки.
Цих три тижні зберігалася інтрига- було цікаво , що мені перепаде від Оксанки , хоча я була б рада будь-чому  .
Так от-заповітний пакуночок вже у мене, а там ...-стільки всього !!!!!
Дивіться самі :

 Папір з тисненням -багато, цілий букетище квіточок, гламурні підвісочки і стрічки ...багато стрічок(13 кольорів) і всі в горошки....
Радію , як дитина !!!!
Дякую ,Оксанко , за таку щедрість-є на чому розігнатися- сідай і твори !!!
В мене вже є плани - зробити відкриточки до Дня вчителя, використовуючи тільки твої подарунки... 
А ще, знаєте що ,дівчата, в кожного із нас ,мабуть ,бувають такі моменти в житті , коли хочеться все покинути ( я про захоплення скрапом) , щось типу "творчої кризи".
Так от , іменно в такі  особисті моменти життя  я виграю "цукерки" -парадокс, але це ,мабуть , є знаком , щоб нічого дурного не видумувати , а творити дальше  !!!
Дяку тобі ,Оксанко, за такий поштовх - буду дальше радувати вас своїми роботами (а може і розчаровувати :)))))
  

10 коментарів:

  1. ага, можна сказати ВАГОНИЩЕ!!!)))
    Твори так, щоб тільки радувати :) І не видимуй нічого дурного!
    Я не заздрю, а дуже рада за тебе)

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з чудовими подаруночками!!! І вище ніс ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Нічого собі!!!Вітаю з таким призом))))
    Тепер буш нас ТОЧНО РАДУВАТИ своїми роботами гарнющими))))
    А я тільки мрію про ті лєночки...щось ніяк мені не виходить ними закупитись(((

    ВідповістиВидалити
  4. вот это подарочек. ленты в горошк, это моя мечта...

    ВідповістиВидалити
  5. ого!!! оце так подарунок!! вітаю!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю-чудовий подарунок тобі зробила Оксана!
    Я дуже рада за тебе! Бажаю натхнення й нових робіт!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Круто!Такі подарунки-очей не відвести))
    Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  8. )))) Сонечко, я рада що тобі все сподобалось ))) тепер купу натхнення і твори!!! і навіть не думай про те щоб закинути скрап!!! ;) в тебе все виходить чудово!!!! Ти просто - МОЛОДЧИНКА!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Кльово! Вагон і чумайдан добра! ТВОРИ!!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...