Прихильники блогу:

пʼятниця, 30 вересня 2011 р.

Весільна .

, Привіт !!!
А я все працюю, як бджілка , до "хендмейда" руки майже не доходять .
Виправдала на собі таку приказку : "Сапожник без сапог" - була б залишила б "своїх" вчителів без відкриток - не було часу зробити бодай одну відкриточку ....
Проте , я знайшла вихід із ситуації-використала всі відкритки, які в мене були в наявності і які підійшли, більш-менш , до Дня вчителя ! 
Так що мої дві задоволені школярки понесли сьогодні до школи майже десяток відкриток ( вже знаю, що вчителям -сподобались "мамині  творіння":))))

А ще , мені  вчора поступило замовлення на просту (дешеву) весільну відкриточку , і щоб було місце для грошей .
Так як клієнтам не можна відмовляти, то пізно ввечері, майже нічкою "народилася" у мене така відкриточка 
 А це всерединці-зліва ,- карманчик для грошей, справа-місце для побажання 

 Фото зі спалахом


Трішки сумно мені від таких замовлень...
Звичайно , мене радує , що люди до мене звертаються , але засмучує, те , що люди не мають достатньо коштів , і тому , просять , щось Не дороге...
Тому й така відкритка вийшла...

Оскільки я в своїх роботах використовую чудові штампи від "Штампувальні ", то прийму участь у завданні "Все геніальне-просте" (якщо приймуть:)))
П.С. Оскільки , День учителя офіційно відзначається у неділю, -у мене ще  є шанс зробити одну єдину відкритку своєму найдорожчому учителю , своїй мамі- вона у мене вчитель майже з 40річним стажем...

9 коментарів:

  1. Іринка, а мені подобається листівочка, здається такою затишною, теплою ніби оце "бабине літо" восени ))) і нічого там більше не треба )))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Оксанко! Мені відкритка теж сподобалась, ще більше сподобався сам процес їївиготовлення-оскільки давно нічого не робила...
    Я про те , що , скрап матеріали не з дешевих .А коли просять щось дешеве, то й стараєшся використати мінімум матеріалів -виходить нема на чому "розігнатись" .

    ВідповістиВидалити
  3. гарненька листівочка!! акуратненька, зі смаком!!!
    коли є обмеження в грошах, то завжди хочеться ше от того і того приліпити ))))))))))) а ше я не люблю коли просять велику листівку а5 чи а4... я ніяк не можу заповнити той простір...

    ВідповістиВидалити
  4. Класна листівка вийшла!
    І штампи дуже доречні,прикрашають!
    Молодець,що не розслабляєшся)))
    Може клієнти дешеве хай самі вчаться робити))),то так,між іншим:)

    ВідповістиВидалити
  5. Звичайно, приймемо! І ми дуже раді, що Ви з нами!

    А дешевше....то вічна тема...адже більшість людей може порахувати вартість матеріалів, але часто не цінують не одну годину роботи над листівкою....

    Дякуємо за участь!
    Мартуська
    "Штампувальня"

    ВідповістиВидалити
  6. Гарно вийшло)))і нічого не "дешево"виглядає!ТИ розумничка,що привітала вчителів.Мамусі вітання!Це хороша справа -вчити дітей)))

    ВідповістиВидалити
  7. листівка гарна, але я б метеликів направила один до одного, а то виходить, ніби вони розійшлися... А листівка ж то "З одруженням!")))))

    ВідповістиВидалити
  8. Гарненька листівка! уростиста та ніжна!
    Думаю, що чим далі тим більше наших людей буде цінувати ручну роботу!

    ВідповістиВидалити
  9. Супер! Виглядає дуже гарно, не люблю наляписті листівки де всього багато а на вигляд вони не дуже. А ця класна!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...