Прихильники блогу:

неділя, 25 вересня 2011 р.

Про Юліну відкритку ...

Як приємно отримувати подарунки ! 
На днях я отримала конвертик від Юлі  . Вона є господинею чудового блогу "Фрагменти натхнення"  (  там завжди цікаво і затишно, хто ще не бував у Юлі -мерщій знайомитись-не пошкодуєте!)
Так от , виходячи з цього,  ми з Юлею обмінялися відкритками - я Юлі подарувала ось цю, а до мене прилетіла ось така краса :  
 Правда, гарно ?
Я взагалі люблю речі , зроблені руками .
А тут така відкриточка , де кожен її елемент знайшов своє вдале місце і класнючий кінцевий результат !!!
Юля , дякую тобі за таку красу і за ті "скарби" що були додатком до відкритки :) 

******** 
Покажу ще одну не мою роботу .
Я багато чула про букети з цукерків, бачила їх на картинках а от на власні очі, так би мовити "вживу" - не бачила  .
Минулих вихідних я була на одній гулянці . Там кожному гостю на столі стояв подарунок від виновниці гулянки  ось такі цукерочні квіти .
 Звичайно , це не букет , але ,всеодно,-приємно, підіймає настрій .
Висота цієї квіточки -цукерки 13 см.
Ви скажете, навіщо я це пишу ? 
Просто , я відкрила для себе щось нове , при можливості , обов"язково, зроблю цукерочного букета !!!
Гарного вам вихідного дня !!!Не сумуйте !!! 


5 коментарів:

  1. листівка справді - дуже гарна, усі елементи гармонійно поєднані!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже цікава листівка! Неординарна така)))

    А квітка гарна! Тільки я не розумію,де в ній -цукерка?... :)

    ВідповістиВидалити
  3. Людмило , цукерка вдало захована у тих червоних пелюстках- вона є серединкою квіточки .

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарна листівка, і квіточка оригінальна. Дякую, таких ще не бачила...

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже рада, що мій лист так швидко дійшов до тебе:) ..і що тобі сподобалися мої маленькі подаруночки:)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...