Прихильники блогу:

пʼятниця, 2 вересня 2011 р.

ВІдкритка - розчарування ...

А у вас таке буває-зробиш щось, і кінцевий результат ТАК розчаровує, що відбивається охота до творчості ???
В мене такі враження від останньої своєї відкритки -- мене так  дратує її кінцевий результат , що вчора було величезне бажання зібрати всі свої скрап-запаси і зробити комусь приємне-подарувати  їх...
Ось воно, розчарування...



Така собі дитяча творчість .
Це "розчарування" виникло на основі скетчу SS 78
 Доречі, буду рада , якщо хтось дасть посилання на перевірені інтернет магазини (українські) , де можна придбати матеріали для штампування ( мене цікавлять штемпельні подушечки, я коритуюсь якоюсь з дитячого набору-тому мої відштамповані надписи такі неякісні).
Не розчаровуйтесь ніколи , ні в комусь , ні в чомусь...

17 коментарів:

  1. Так, що таке???? Чого ти сумуєшш? Все класно, листівка красива, просто купи штемпельну подущечку, і побачиш на скільки все зміниться! Задумка листівки мені дуже подобається!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Ірусь, ти чого???? а ну не видумувати!!!!
    чесно, я б не сказала що це розчарування!!! можливо просто трошки змінити? ;) і тоді б для тебе вона б і не здавалась розчаруванням ;) я модливо замість квітів в зліва, дала б стрічку, або мереживо ніжне.і під пташечками замість листочків теж дала б мереживо, але не рівно, а так трошки підзібрано, а на ньому розмістила б квіточки ))) це моя власна думка, а помішана на мереживі і стрічках )))
    а за штемпельні подушечки я трохи не зрозуміла ((( ти маєш на увазі чорнила? я користуюсь Дістресами (їх купую завжди в Скрапарті, або Скрапшопі) а ще купила в канцтоварах офісну штемпельну подушку чорну ))) за 16 грн, теж задоволена
    а якщо тобі треба акрилову основу щоб штамп приклеяти і був гарний відтиск, то в Мар"янки-Грушечки точно є ;)
    і вище носика!!! не варто сумувати через такі дрібниці ;)

    ВідповістиВидалити
  3. И мне нравится открытка :) по-моему очень даже красиво :)
    я покупала скрап материалы и в магазине Зроби Сам(А) и в Скрапшопе, везде было все хорошо :)

    ВідповістиВидалити
  4. А мені подобається ;), хотілось би щоб напис був чіткішим, але якщо не знати, то можна подумати, що так і задумано!
    Можеш пройтись по цих адресах, а раптом щось знайдеш підходяще для себе:
    http://stampsforcrafts.blogspot.com/
    http://scrap-zacypca.blogspot.com/
    http://scrapbooking.com.ua/
    http://shop.zrobysama.com.ua/

    ВідповістиВидалити
  5. здрасте! Вот это ты придумала..... Не нравится ей. Между прочем у вас и не спрашивают. У тебя какие-то критические дни... такая самооценка не к чему, в особенности, когда она не правдивая. Наговаривать на себя не стоит, таких людей вокруг тебя хватает. А вот лишний раз себя похвалить, по любить - вот за что нужно бежать и спотыкаться!
    Ирусик люби себя и цени свой труд. И запомни нет не красивой ручной работы!
    А вообще по попе так захотелось тебе надавать.... ой, как хочется....

    Девчонки, кто на Ирусину дупку?
    Надеюсь желающих хватит, чтобы Ира поняла, что открытка всесьма хороша.

    ВідповістиВидалити
  6. І я за то, що носа вішати не можна. Мені часто не подобається мій кінцевий результат, але це мене тільки спонукає зробити щось інше, щоб було краще, ніж попереднє ))))
    А листівка дуже мила.
    Тепер про магазини - де я тільки не пробувала купувати, поки що проблем не було, тьфу-тьфу-тьфу. По цінах люблю СкрапШоп.

    ВідповістиВидалити
  7. Ірусь,ТИ ЩО????
    Даю установку-ПЕрЕСТАТИ Хандрити!!!!
    То просто осінь.....
    а про дурні думки-ЗАБУТИ!!!
    Купи подушечку ось з цих-ВОНИ КЛЬОВІ І ВАРТУЮТЬ ТИХ ГРОШЕЙ!!! http://scrapshop.com.ua/index.php?categoryID=4114
    Доверкрафт не купуй-мені не нра...пахнуть якось бееекано...

    в листівці....хм...забрала б очки в пташок і квітки в лівому верх кутку-і було б супперово))))
    цьом
    і не хандрити нам тут,чула????

    ВідповістиВидалити
  8. Іринко, дарма турбуєшся, Листівка гарненька.
    Звичайно,якби напис відштампувати яскравішим чорнилом та змінити його форму - то не було б ніякого невдоволення.
    Відносно штампів - тобі дівчата вде написали. Я вже декілька разів Брала "У Грушечок", у Мар’яни. Якість мені подобається. А відностно штемпельних подушечок - то брала у Яни (Львів, Зроби СамА) та у Юоі (Київ, СкрапАрт). Обираю подушечки від Dovecraft. Мені вони подобаються більше(особисте)). Є ще теж київскьий магазин СкрапКрафт, я там теж робила декілька покупок, є у них і подушечки.
    Так що не сумуй, підними собі настрій гарноим придбанням для скрапу і твори далі.)))

    ВідповістиВидалити
  9. Згодна з дівчатами,що розчаровуватись і опускати руки це найлегше,а от попрацювати над помилками все ж таки варто.Справа не лише в штампі.На мою думку тут акуратності бракує.А задум дійсно класний.Попробуй ще раз,лиш старанніше і результат не заставить себе чекати.
    Не сумуй!

    ВідповістиВидалити
  10. Ух ти ! І підтримали, і похвалили , і насварили...Прямо 3в1 !!!Для цього , мабуть , і існують справжні друзі !!!Я дуже рада , що ви у мене є , справжні подружки , хоч і віртуальні !!!
    Я ось сиджу і думаю : справа не в тому , чи квіточки зайві, чи штамп розмитий - в кожній роботі вложена частинка душі її автора , і потім та частинка і є лицем роботи. У мене зараз хворіє менша доня , хворіє невідомо чим ( хто відчув радість материнства, зрозуміє стан моєї душі).Так от , мабуть, в такі періоди взагалі не слід щось робити , бо кінцевий результат получиться такий як у мене ...
    Дорогенькі мої , я так рада за підтримку! По посиланнях обов"язково "прогуляюсь" і придбаю все необхідне для штампінгу( бо мені аж самій соромно за себе -до цих пір не мати необхідних в роботі матеріалів ).
    А відкритка мені , всеодно не подобається - ті пташки мене бісять , і , взагалі, я ЗДАТНА НА БІЛЬШЕ !!!

    ВідповістиВидалити
  11. Знаємо що здатна на більше, можливо це тому що працювала по скетчу, я не дуже люблю коли є обмеження, а відкриточку тільки трішки підредагувати і буде все ОК, "выше нос" як то кажуть і не треба нічого, нікому віддавати(я на рахунок матеріалів), себе ощаслив і докупи необхідне, надхнення тобі))))))
    п.с. отримала твого листа, дяяяякую!!!

    ВідповістиВидалити
  12. ооооооооо!!!! останні слова самі
    чудові!!! молодчина!! ТАК ТРИМАТИ!!!!
    і 100 відсотків ти права про стан душі...на жаль воно дійсно так є ((( так що бажаю донечці шкидкого одужання, а мамусі чудового настрою ;)

    ВідповістиВидалити
  13. Ірино, я рада що ти отримала "невеличкий привіт" від мене .Вибач, що так довго заставила чекати...
    Оксанко !Дякую за підтримку і обіймаю тебе міцно-міцно !!!

    ВідповістиВидалити
  14. не сумуй!! в мене теж таке буває! ...
    листівка кльова!!!! птасі милі такі і квіточки класні!!!
    а саме головне - виздоровлюйте!!!

    ВідповістиВидалити
  15. А мені дуже подобається...вийшло так мило...:)))

    ВідповістиВидалити
  16. Дякую, Юля !Мар"яно , таке мабуть буває у всіх :)А Христинці вже краще, дякувати Богу....

    ВідповістиВидалити
  17. і я ще своїх 5 копійок притулю: таки не слід нічого робити, коли хтось у сім"ї хворий! (мені, особисто, в такі моменти хочеться тільки одного - швидкого одужання, і зовсім аж ніяк не творити...) А листівку, як на мене, портить те, що ти її прошила. І очки у пташок я б замінила на сріблясті ;-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...