Прихильники блогу:

вівторок, 30 серпня 2011 р.

Обкладинка на блокнот.Перша.Продовження буде...

Привіт-привіт усім моїм читачкам і всім тим, хто випадково заглянув до мене на "вогник".
Чи то я користуюсь останніми літніми вільними днями(скоро школа, а у мене дві школярки ), чи то до мене нарешті повернулося натхнення , - у мене величезне бажання щось творити , навіть не дивлячись на те, що після активного трудового дня "ледь ноги додому волочу ". 
Доречі, хто працює з живими людьми , мене чудово зрозуміє-як важко буває іноді знайти спільну мову з тими людьми, і не дивлячись на те , що у тебе "на душі" відбувається , мусиш з кожним бути привітним , посміхатися ...
Так от, в мене чергове невеличке досягнення ! 
Я зробила першу в моєму виконанні обкладинку для блокнота !!!
Враховуючи мою любов до швейної машинки , можна навіть неозброєним оком побачити кінцевий результат- косо-криво, але все ж таки моя робота !!!
Я- чесно, дуже старалася , "набила " багато шишок під час пошиття обкладинки і зробила певні висновки для себе -в майбутньому "не буду більше наступати на ті самі граблі".
Ось мій "шедевр" 

 Це в розгорнутому вигляді "лице" обкладинки.
 В роботі використала : вишитий сюжет власного виробництва , велюрову тканину , кружево , готовиий блокнот 10см на 14см.Допомагала мені "пенсіонерка" швейна машинка. 
Доречі, нагадую, що я зовсім скоро , 1 вересня   подарую комусь частинку своєї душі, мою роботу .




7 коментарів:

  1. Іваночка, дякую за підтримку, завжди приємно читати твої коментарі !

    ВідповістиВидалити
  2. дизайн та задум чудовий, але той верхній правий зіскок мережива (виплутай і переший!)псує всю картину... Щоб таких зіскоків не було, треба прикріплювати булавками - у мене такі ж зіскоки траплялися ;-)
    Та як для першого разу згодиться!
    пи.си.: з мене такий критик класний))) А кожен критик - це не реалізований майстер...

    ВідповістиВидалити
  3. Алінко, а мені критику набагато приємніше і цікавіше читати , як типове: "Гарно". Дякую за підказку з булавками-я такого не знала , "намотаю на вус" ! А виплутувати я нічого небуду- той зіскок є доказом того , що це ручна робота , що робилось людиною-початківцем , а також буду дивитись на нього і добиватись кращого результату !!!
    Дякую за твою думку !

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарна обкладинка!!! І сам блокнот теж!!! Я теж вмію трохи вишивати, але не такі шедеври!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Альонушка, дякую ! Мені ще б так навчитися шити , як я вмію вишивати !!!!

    ВідповістиВидалити
  6. гарно!!! головне натхнення і терпіння, а вони у тебе є!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...