Прихильники блогу:

середа, 24 серпня 2011 р.

в продовження теми.

Зробилась у мене друга коробочка для грошового подарунку з нагоди одруження , на замовлення.
Приємного споглядання !!!






П.С. В мене є невеличка проблемка з добавлянням коментарів - вже , мабуть, з місяць часу я не можу коментувати ні ваші роботи ні собі залишити коментар .
Мені пише , що моєму обліковому запису "Іринка" нема доступу до написання коментарів !!!!Можу коментувати як анонім , або через свою url адресу- але ж то так довго !!!
Може , хто підкаже , в чому проблема і як з цим боротися ???

А всіх україночок і українців вітаю з Днем Незалежності України !!!
Веселих вам святкувань !!!

10 коментарів:

  1. така сяюча коробочка! Як новорічна!)))

    ВідповістиВидалити
  2. Алінко, насмішила ти мене - коробочка все таки весільна, а такою сяючою-новорічною вона виглядає на фотці- насправді те сяяння не таке яскраве, і навпаки ,надає ніжності коробочці

    ВідповістиВидалити
  3. О, ти вже можеш коментувати!!!
    Коробочка гарна і весільна, просто дуже вже хочеться мені Новорічного свята, от і вбачається мені скрізь новорічне...

    ВідповістиВидалити
  4. Іриночка,і тебе вітаю зі святом!!!Коробочка дуже дуже гарна!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Ага , Алінко, можу коментувати !!!Щось , я підозрюю, чи то бува не ти ,та чарівна фея , що змінила ситуацію ???Якщо так , то дякую !!!

    Олено, дякую !

    ВідповістиВидалити
  6. Коробочка розкішна!Молодята будуть в захваті=))
    Зі святом тебе,З Днем Незалежності!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже ніжна робота, і така весільна! Молодець!
    З коментарями і в мене таке буває, але потім саме переходить!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...