Прихильники блогу:

субота, 13 серпня 2011 р.

Віддам в "хороші " руки !!!

Вишилась у мене картинка (останнім часом душа "лежить " до вишивки), і я вирішила її подарувати  тому , хто виявить бажання отримати її !
А ще ,це буде мій маленький подарунок в честь першої річниці мого блогоіснування !!!

Що для цього треба? - Просто написати в кінці цього повідомлення , про своє бажання отримати мою роботу і по бажанню розмістити у себе на боковій панельці зображення картинки з посиланням на цей допис( повторюю-це не обов"язково !)
Якщо не буде бажаючих , то подарую картину комусь із друзів, а якщо моя робота сподобається комусь, то 1 вересня я обов"язково передам її у "хороші" руки !!!
П.С. З рамочки "познущалась" теж я -вона була дерев"яна , а стала рябенька :)

6 коментарів:

  1. суперова картинка!! зразу й не скажеш, що вишивка :) гарно і акуратно!!
    я б не відмовилась :) встаю в чергу! http://baronte.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарна робота,маю вже декілька чорно-білих картинок,але таку з радістю додала б до колекції!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Какая красивая работа, с удовольствтием присоединяюсь к желающим!!!
    http://evgenia-iskysnica.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. Дійно,дуже гарна вишивка!І рамочка просто зачаровує!
    Вірю,що мені пощастить!

    ВідповістиВидалити
  5. Я б теж не проти такої краси! В мене вже початих 4 вишивки треба до них братись.

    ВідповістиВидалити
  6. Очень красивый монохром и оформление подчеркивает осеннее настроение!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...