Прихильники блогу:

середа, 3 серпня 2011 р.

Я знову з ВАМИ !!!

Привіт , усім , хто ще не забувся про моє існування !!!Я вже повернулася !!!
Ви скажете , а де ж ти пропадала останніх два тижні?- Відповідаю : я здійснювала свою останню мрію - відвідувала море !!!
Відпочивала я в Одесі - намилувалася красою цього славного міста, досхочу позасмагала на сонечку, ще й відвідала м. Білгород-Дністровський та його славнозвісну Акерманську фортецю і ,звісно, насолоджувалась морем !!!
А ще мене вдома чекав приємний сюрприз- я знову виграла цукерку .Цього разу у Людмили.

Дякую ,Людмилко, як вишию мишеня , обов"язково похвалюсь !
Бажаю всім -всім -здійснення мрій і гарного відпочинку , адже ще попереду цілий місяць літа !!!

6 коментарів:

  1. Круто!От бачиш,попри всю категоричність чоловіка,таки вдалося з'їздити на море.Фотка така романтична:)

    ВідповістиВидалити
  2. з поверненням!! і вітаю з цукеркою!

    ВідповістиВидалити
  3. з поверненням, Ірусь!!! молодці що попали на море ))) фотка просто чудова , точніше чудова ти на ній, а тоді вже все інше )))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую дівчата, за щирі слова ! Я за вами скучила і знову рада всіх вас"читати" !!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...