Прихильники блогу:

субота, 9 липня 2011 р.

Я хочу на море !!!

В мене через тиждень -законна відпустка, і я дуже ХОЧУ на море !!!І мої дівчата теж хочуть на море ! 
А наш "спонсор" ( моя "половинка", він же татусь моїх красунь ), категорично відмовляється обговорювати цю тему і наводить тисячі причин чого він проти поїздки на південь .Ехе-хе ...
А я ,справді,  дуже-дуже хочу на море !!!
Сьогодні після чергової розмови про відпочинок у мене "народилася " ось така відкритка-бажання :
 Шльопани я вирізала із вспіненої гуми і прикрасила квіточками які виграла у  Валентини, а також використала папір в горошок- та штамп "рибки" - це все подарунки від Олі
Ось такий вигляд має відкритка в середині : 
 А це - спогади про минулорічний відпочинок у Криму- шкатулка ручної роботи , виготовлена із піску і ракушок(основа ,мабуть, із звичайних обоїв)


 та чудова картинка із ракушок 
 Я хочу на море !!!
 

7 коментарів:

  1. Іринко, і я хочу на море!Вже 3 роки хочу!Навіть по при заборони лікарів перебувати на сонці,я все одно поїду,лиш не в цей раз.А на кожен аргумент,є поважний контраргумент.В Криму хоч сервіс і не ахті,проте він рідний і акліматизація особливо у дітей проходить швидше.Та й в Криму можна бути довше,а за кордоном за ці ж кошти максимум 10 днів.Я тільки за Крим!!!
    Так виглядає,що у вас три проти одного?!
    А листівка дуже прикольна весела і радісна,така справді відпусткова.)

    ВідповістиВидалити
  2. яка чудова листівка!!!
    А про шльопани я так і подумала, що ти сама їх робила - класно получилося - візьму на замітку ;-)

    я б теж кудись поїхала відпочити...

    ВідповістиВидалити
  3. Так , Наталко , я теж "ЗА" Крим .Я взагалі , не розумію чого їхати в іншу країну , щоб покупатися у морі? Інші країни треба вивчати екскурсіями , а позасмагати можна і в рідному Криму !А щодо сервісу-це вже інша тема для розмови ....

    Алінка, дякую !Шльопанці такі я навіть бачила готові продаються, але їх не важко зробити і самому . Ось Владик ще трішки підросте за рік і вже можна буде їхати відпочивати !

    ВідповістиВидалити
  4. Відкриточка бомбезна така літня, шльопки суперські, а на море треба їхати не сумуй всі бажання здійснюються:)

    ВідповістиВидалити
  5. яка прікольна листівка!!! так і пахне відпочинком!!!!!!!!!!!
    а картинка з ракушок! просто вааау!

    ВідповістиВидалити
  6. І я думала,що шльопанці куплені,а вони виявились саморобними-круто!
    ...хочеш на море? поїдеш!!! ;-)

    ВідповістиВидалити
  7. Открытка прекрасная, а картина из ракушек вообще шедевр, с твоего позволения попробую сделать с дочерью!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...