Прихильники блогу:

середа, 6 липня 2011 р.

Перший млинець-косяками !

Привіт !
У мене вдома тихенько в куточку стояла собі старенька пенсіонерка швейна машинка (навіть не знаю скільки їй років і як вона називається ). Машинка -це таке собі нагадування про свекруху( не подумайте нічого поганого -свекруха моя жива -здорова , просто вийшла заміж і не живе з нами , а деякі речі просто нагадують про неї). 
Так от , машинка абсолютно в робочому стані, але мене ніколи не тягнуло до неї ( скільки себе пам"ятаю, я завжди боялася швейних машинок і завжди їх обходила стороною (це я про уроки трудового навчання в школі )).
І ось вчора , завдяки захопленню на ім"я "скрапбукінг" , звершилося чудо -в мене виникло бажання спробувати підкорити швейну машинку !!!По-перше, був дуже здивований чоловік- завжди , як треба було щось прошити , то робив це ВІН (!) , а по-друге , треба було побачити вирази обличчя моєї малишні , коли вони оцінили мої кривулі і співчутливо запитували , чи треба, щоб були такі криві шви ?(хі-хі-хі)
Ну , мама ж вирішила, що з першого разу витворить шедевр!!!
Добре, показую свій шедевр, тільки , чур,  сміятися не  сильно ! 
 з першого разу ще й захотілося зигзагом пришити стрічку


 НЕ дивлячись на такий "смішний " результат, я все ж таки задоволена собою ( можливо, колись так само, раптово , перестану боятися автомобіля і виникне бажання отримати водійські права ).
Дякую за візит і за коментарі ! 

6 коментарів:

  1. Досить цікава листівка!Мені подобається-літня така.
    А про шви...як для першого разу,то навіть занадто гарно вийшло)))))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Ірусь, ну ти молодчина!!!! головне що ти вже взялась за цю справу ;) а шви з часом будуть рівні і ідеальні ;) головне почати )))

    ВідповістиВидалити
  3. класна листівка!!! така сонячка!!!!
    вітаю з підкоренням швейної машинки ))

    ВідповістиВидалити
  4. Я з далека нічого не бачу!
    А картинка на листівці яка кльова!
    Впізнала папір,в мене теж такий був.)

    ВідповістиВидалити
  5. Любі мої дівчатонька, дякую вам за вашу підтримку ! Для мене це важливо !

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...