Прихильники блогу:

субота, 2 липня 2011 р.

А я до вас в нічний час...

Привіт ! 
Спішу похвалитися своєю останньою роботою , вона ще зовсім" свіжа",  щойно "з виробництва" :)
Давненько в мене не було можливості позайматися улюбленою справою , так як сьогодні. 
А сьогодні -вихідний день, на дворі дощ і холоднеча , саме час щось потворити і отримати від того задоволення ! 
Я отримала величезне задоволення не тільки від  творчого процесу  , а й від кінцевого результату своїх старань ( що буває вкрай рідко ). 
Моя чергова відкритка : 
 Робила я її за ось цим скетчем
 від scetch Saturday
 Ведмедика я "одягнула " в платтячко -створювала 3D -ефект з допомогою об"ємного скотчу.

 І ще декілька фото 


 Доречі, "творила " я сьогодні в компанії зі своїми донечками .
Зазвичай , вони тільки спостерігають за моїми процесами, а сьогодні я їм дозволила покористуватись своїми "скарбами" і брати все ,що їм захочеться .Дитячі бажання виявилися зовсім скромними , і -результат 2 відкриточки .
 Надобраніч !!!

12 коментарів:

  1. Гарні листівочки! А мамі доця наступає на пяти)

    ВідповістиВидалити
  2. Рената, дякую ! Бачу тобі теж не спиться !
    У мене дві доці -6 і 10 років , так що скоро будемо творити вже втрьох, аби тільки в них було бажання !

    ВідповістиВидалити
  3. я раніше 12 не лягаю, а тепер чекаємо бій Кличка!
    думаю що доці будуть усі в мамку!)

    ВідповістиВидалити
  4. Іринко ,листівка супер!
    А донечки які гарні листівки виготовили,я в захопленні!
    Дівчатка,Ви просто умнічки!Старайтеся і у вас завжди все буде гарно виходити!

    ВідповістиВидалити
  5. які класні листівочки!!! особливо 2 останні!!! такі щирі ))) доці молодці!

    ВідповістиВидалити
  6. Наталка і Мар"яна,дякую вам !МИ старалися !

    ВідповістиВидалити
  7. мені теж усі листівки дуже сподобалися - у твоїй підкупив зелений колір, особливо серединки на квіточках))) І платтячко супер-модне ;-)
    Тепер спробую вгадати, хто яку листівку робив: Сашеня - з подаруночком, а Тинка - з бедриком? Передай їм,що вони молодчинки!

    ВідповістиВидалити
  8. Іринка,дуже дякую,що завітала до мене)))тепер будемо дружити!!!)))Листівочки просто суперові!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Гарненька листівка!
    А маленькі листівочки які прикольні! :)

    ВідповістиВидалити
  10. Алінко, ти "попала в яблучко"- Христмна справді зробила ту,що з бедриком, А Сашкіна-з подарунком!
    Дякую, що й моя робота тобі теж сподобалася .
    Єлєночка, я завжди рада новим знайомствам, і я обома руками за -за дружбу.
    Людмила, завжди чекаю на твої коментарі з нетерпінням !

    ВідповістиВидалити
  11. Such a gorgeous card. Love the cute image and the colours. Hugs Michele x

    ВідповістиВидалити
  12. Such a wonderful card!
    The images is so adorable and i love the colors and details!
    Thank you for playing with us at SS,
    hugs from Maya :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...