Прихильники блогу:

вівторок, 28 червня 2011 р.

Зелено-голубий настрій...

Хто уважно читає мою писанину , той, мабуть, замітив ,що останнім часом "свіжі" повідомлення з"являються у мене тільки по вихідних днях.  
Оскільки зараз літо  , пора відпусток , то мені приходиться на роботі працювати за 4(!) працівників !!!!Приходжу додом ДУЖЕ стомлена , і нема абсолютно ніякого ні бажання , ні натхнення для творчості .Одне тільки тішить , що через 2 тижні вже у мене заслужена відпустка і цей кошмар нарешті закінчиться !
Зробились у мене дві простенькі відкриточки , які в основному виготовлені із матеріалів які я вигравала ( у цукерках , просто так )чи отримувала з АТСками .

 Гарного всім вихідного дня !
 

3 коментарі:

  1. Симпатяшки такі!!! Бажаю гарної відпустки і гарно-гарно відпочити!

    ВідповістиВидалити
  2. Так,так,хто гарно відпочиває,в того потім натхнення аж через край.)
    Друга листівка мені особливо сподобалася.)))

    ВідповістиВидалити
  3. Ірусь, класні відкриточки! Бажаю тобі сил та терпіння на роботі!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...