Прихильники блогу:

неділя, 12 червня 2011 р.

Один чудовий день мого життя

Я люблю подорожі, люблю відвідувати різні історичні міста і місця .
На днях (у четвер) здійснилася моя давня мрія -я побувала у славному місті Львові !
І хоча Рівне-Львів -це відстань у якихось там 200 км ,це був все ж таки мій перший візит у це місто ! 
Звичайно, за 9 годин не можливо познайомитися з усією красою ( так-так, там сплошна краса, яка оточує тебе з різних сторін), але все ж таки я хочу поділитися побаченим з вами. 

Розпочалося моє знайомство зі Львовом з музеєм -заповідником "Личаківський цвинтар".Коли я дізналася , що мене везуть на цвинтар , я трохи була в "нєдоумєнії"-як так, я їду на екскурсію ,а мене везуть на цвинтар !
Потім,звичайно, я змінила свою думку, тому ,що "Личаківський цвинтар"це таке собі  зворушливе місце , в якому тісно переплітається історія і традиції багатьох народів, а кожен надгробний пам"ятник є справжнім шедевром мистецтва !

 Потім мій маршрут проліг у "Шевченківський гай"- це музей під відкритим небом , який вміщує колишні  будівлі українського народу . Всі споруди там дерев"яні і їхній вік приблизно 200 років.Подібний музей в Україні знаходиться біля Києва в с. Пирогово(надіюсь там теж побувати ).

 "Бойківська " хата
 Сільська школа 
 Церква , збудована без жодного гвіздка
 А це я - "волинянка" у "бойківській" хатинці
 Продовжилася екскурсія вуличками старого Львова .
У цього пам"ятника є своя легенда : він виконує бажання ! Щоб збулося бажання , пам"ятник потрібно потерти у трьох місцях , і воно неодмінно збудеться !
Тому цей пам"ятник завжди має приблизно такий вигляд , звичайно ,дорослі ведуть себе трішки стриманіше.
 В одній з церков - КРАСА !




 А це в одному з музеїв Львова , якщо не помиляюсь -в Королівському .
 Цікаво було в діючій аптеці , водночас музеї, дізнатися історію фармакології і...

 ...те що в старовинній аптеці крім ліків можна було придбати як і цукерки, так і вино, яке зберігалося в таких бочках.
 Завершилося знайомство зі Львовом підняттям на гору "Високий замок", висота якої 400метрів.
 Це я зі своєю донькою милуємося красою Львова з висоти пташиного польоту!!!
 Поїздка закінчилася, а у мене залишилася МРІЯ !- обов"язково ще повернутися у Львів і просто побродити його старовинними вуличками , помилуватися кожною фігуркою на будинку, полинути в ті давні часи і...просто зарядитися позитивом !

9 коментарів:

  1. Мені теж дуже подобається відвідувати різні міста...:))) Я теж колись була на екскурсії у Львові. Із задоволенням "пройшлася" знову по цьому чудовому місту:)))

    ВідповістиВидалити
  2. Клас!!! Молодці, що поїхали ;-)
    Була я у Львові двічі, а буду ще не один раз!)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарні фото!!!Теж мрію побувати в цьому казковому місті!!!Дякую за екскурсію!!!

    ВідповістиВидалити
  4. АААААААА!!!!!!!!!!!Ти була у ЛЬВОВІ???!!!!!!!!!!!!!!!!
    А з нами з ніким не зустрілась???!!!!

    Все-мусиш ще раз прихздити-вже до нас!!!!!ЧУЛА???!!!!!Запрошую!

    ВідповістиВидалити
  5. Юля і Алінка, повністю згідна з вами ,що Львів , це чарівне місце на землі, в якому хочеться побувати знову і знову.Оля , обов"язково переконайся,що це так!!!
    Наталь, я ходила по місту і згадувала вас , львівських дівчат , з якими познайомилася у блозі і тихенько заздрила вам білою заздрістю, що ви живете в оточенні такої краси !!! Я б з превеликим задоволенням зустрілася б з вами, посмакувала б львівською кавою .Вірю в те ,що ми колись зустрінемось !

    ВідповістиВидалити
  6. Класно! Я давно вже мрію побувати в Львові!

    ВідповістиВидалити
  7. Ірусь!! я теж тільки почала читати твій допис ...і зразу думка чому не зустрілись???
    мусимо то все виправити!!!!! і тим більше ти ще так мало всього побачила!!!! так що чекаємо в гості!!!! і посмакуємо не тільки львівською кавою ;)

    ВідповістиВидалити
  8. Оксанко, Наталько ! Дякую за запрошення !!!! От візьму з собою Людмилу Milada і приїдемо "покоряти" ЛЬвів :)!!!

    ВідповістиВидалити
  9. А ще можна пройтися по пр. Свободи, подивитись на оперний театр, піднятися на ратушу та оглянути з неї місто, зайти в італійський дворик, прогулятися по вул. Підвальній, пройтися вуличками, на яких багато років тому знімали мій улюблений фільм "Д'Артаньян і три мушкетери", відвідати нещодавно відкрите підземелля під Домініканським собором, відвідати Криївку!.. Так що при нагоді обов'язково завітайте до Львова ще раз! ;)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...