Прихильники блогу:

неділя, 19 червня 2011 р.

СУПЕР-МЕГА ПОДАРУНОК !!!


 Привіт-привіт ! Хочу поділитися з вами хорошим настроєм !!! Хочу ,щоб ви пораділи за мене , можливо, хтось і позаздрить :)
Нещодавно , Оля Agrum в себе в блозі проводила цікаву "акцію" - вирішила поділитися своїми скрап-запасами, з тими , кому вони необхідні . Я вирішила випробувати удачу, і не помилилася , тому що Оля з усіх бажаючих вибрала мене !!!
Коли я в четвер повернулася з роботи , то в поштовій скринці мене чекало повідомлення про те ,що мене чекає посилка ! Хто отримував подібні подарунки, той зрозуміє ,що відчуває людина в подібні моменти !!!
В п"ятницю, раненько, перед роботою я побігла на пошту і ... 
відкрила від подиву рот, коли мені дали  коробку розміром 14 см на 30 см і вагою майже в 1, 5 кг !!!
Важко мені працювалось в п"ятницю-хотілося пошвидше розпакувати коробочку і побачити що там ...
І коли я добралася додому, то зразу ж прийнялася насолоджуватися ПОДАРУНКАМИ !!!
В щент  напакованій коробочці виявилося : 
багато паперу 
величезна кількість квіточок
стрічки, кружева

висічки
відштамповки, роздруківки
надписи ( більше 100)
дирокольності
інструменти, паєтки, різні дрібнички
наклейки
Все це добро я розглядала десь 5 годин !!!

А ось і моя нова літня  відкритка  виготовлена із обновок ( тільки для основи використала свій картон , та всередині прикрасила своїм штампиком , який придбала у ШТАМПУВАЛЬНІ)



Величезне СПАСИБІ ,Оля , тобі за підтримку у моїх починаннях . Ти - однозначно,  хороша людина -зробити такий мега подарунок незнайомій людині  не підсилу кожному !!! 
Постараюсь не розчарувати тебе -періодично радувати новими роботами , використовуючі нові "скарби" !!!
 А тобі побажаю творчого натхнення і задоволення від улюбленої справи !
 ДЯКУЮ !!! 

10 коментарів:

  1. ООООООО!!!!!!Скільки тут всього!!!!!Вітаю!
    Дуже класна листівка получилась-літня й сонячна)))
    Так що,роботи в тебе-непочатий край....:)

    ВідповістиВидалити
  2. Ніфіга собі! Я сама тут годину розглядала! Вітаю! Ти щасливиця!

    ВідповістиВидалити
  3. ТАк , Людмилко ! Роботи -не початий край - так хочеться закритися в кімнатіі ...творити, творити, творити ...Скоро у мене відпустка, то вже відірвусь по-повній !!!
    Рената , любить мене удача (тьху-тьху-тьху, щоб не наврочити ) .

    ВідповістиВидалити
  4. Очень хочу, чтобы все это пригодилось тебе в творчестве. С радостью буду наблюдать за тобой :)

    ВідповістиВидалити
  5. Оце так мега подарунок!!! Оля молодець! Вітаю!!!

    ВідповістиВидалити
  6. вітаю, так не кожен зробить такий подаруночок, і я подякую Оля що дала таку можливість кожній з нас, а ти вже маєш купу всього, отже чекаємо на нові роботи, і звичайно запрошуємо на МК 2 липня у Львів в мене в блозі вся інформація

    ВідповістиВидалити
  7. ОГО!! Вітаю з суперовими подарункими!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже гарна відкриточка, шикарна, а подарунчище відпадний!!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...