Прихильники блогу:

понеділок, 13 червня 2011 р.

Давайте познайомимося ближче !!!

У мене сьогодні День народження  . Мені сьогодні виповнюється 33 роки.
А пишу я про це , тому що хочу підтримати чудову ідею Ірини Blueberry.
Вона пропонує запровадити традицію : розповідати трішки більше про себе у
День свого народження . 
ОТОЖ
1) Звати мене Ірина. Скільки себе пам"ятаю, мої рідні і близькі  мені люди називали мене Іринкою.
Я вже достатньо виросла (33 серйозна дата , хоча і відчуваю себе в душі на років 20, не більше),-а  для рідних так і залишилася Іринкою .
Звідси і походить мій НІК- ІРИНКА.
Не люблю коли мене називають ІРОЮ, прикольно, коли чоловік називає Ірча :)
2) Я мама двох чудових дівчаток - Сашеньки і Христинки, які є точними "копіями" свого татуся і яких я умудрилася народити з різницею в чотири роки і десять днів.
Іноді ловлю себе на думці, що якби поруч  пролітав би лелека з хлопчиком, тоя б їх заманила б до себе...Хоча мені вже 33...
3) Зі своїм майбутнім чоловіком ми все життя жили в сусідніх будинкахі ніколи не спілкувалися .Закохалася я в нього , коли мені було 11(!) років ( зараз майже стільки моїй старшій донці) ,а йому було 18. Познайомилися ми вже коли мені було 19 (ініціатором знайомства був він) .Вже 14 років ми разом .
4) Вмію грати на фортепіано
5) Люблю подорожувати , ЗАВЖДИ вірю у здійснення мрій ; трохи пасивна людина- боюся міняти щось у своєму житті, навіть коли виникає така необхідність .
6) В школі я була "круглою" відмінницею . Здобула професію медсестри, працювала в ЦРЛ, в оздоровчому закладі , на даний час працюю в СЕС.
7) Починала свій блог ,як вишивальниця.А далі...знайома історія: познайомилася з скрапбукінгом і не можу бути байдужою до нього !!!
Своїми першими вишитими серйозними роботами вважаю 2 вишиті рушники на ікони , які  вишила сама собі на своє весілля.
Можу годинами сидіти вишиваючи, з голкою в руках, і при цьму довгий час ходити з диркою на носку :)
8) Маю двох чудових сестер ,Алінку і Людмилку які є талановитими майстринями і творять дива своїми руками.Доречі, саме  Алінка "підсадила " мене на "блогожиття", за що я їй дуже вдячна .
9)  У мене зараз є заповітна мрія- я мрію про своє індивідуальне робоче місце, про свій куточок, де я б могла б займатися улюбленою справою ...

 Мабуть  для першого разу цього буде досить .Мені хочеться передати свій святковий настрій ще комусь, і тому я вирішила подарувати невеличкі рукодільні подаруночки тим , хто залишить сьогодні коментар до цього повідомлення . Якщо відгуків буде багато, то це буде 1, 5, 10, 15 і т.д.(мої коментарі і повторні не рахуються ) 
Гарного всім дня ! Дякую вам за те що ВИ у мене Є !!!!!  
 

30 коментарів:

  1. Вітаю з днем народження:)
    Незабутніх вражень, щасливих подій,
    Здійснення задумів, втілення мрій!
    Хай прекрасним цвітом шлях життя рясніє,
    Справджуються завжди заповітні мрії.
    Хай палають в серці почуття високі,
    А доля дарує повні щастям роки.

    П.С. Дуже рада дізнатися про тебе стільки цікавого...і бажаю, щоб мрія збулася:)))

    ВідповістиВидалити
  2. Юля , дякую за такі гарні слова!Завжди рада бачити тебе у себе "вгостях".

    ВідповістиВидалити
  3. Іринко, з Днем народження тебе!
    Здійснення тобі твоїх задумів і планів,бажань і мрій!
    Цікава ідея-в День свого народження розповісти трошки про себе!
    Ти написала,що граєш на фортепіано,а не написала,що музичну школу закінчила теж на відмінно! ;-)
    А ще я тебе колись вчила грати на гітарі,пам"ятаєш?
    А ще ти дуже гарно співаєш,але не хочеш зі мною співати в хорі)))))
    Твої вишиті картини-просто шедеври!
    І чого це я тут розписалася?))) Ти- класна!!!!!
    Гарного тобі дня!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з Днем народження
    Бажаю щоби лелека таки завітав з хлопчиком :)

    ВідповістиВидалити
  5. Ще раз вітаю!!! Бажаю ловити не себе на думці про лелеку з хлопчиком, а таки зловити того лелеку)))
    І нехай мрія про робоче місце здійсниться найближчим часом!!!

    про дирку на носку - аналогічна історія, правда дирка не у мене , а в чоловіка)))

    Іра-Blueberry гарну традицію започаткувала ;-)

    ВідповістиВидалити
  6. Сонечко вітаю з Днем народження!!!!!!!Нехай усі твої мрії збуваються!!!!!!!!!!
    Нехай я не 1,5,і 10,але це не важливо))))))))))

    ВідповістиВидалити
  7. Ирочка , от души поздравляю тебя с Днем рождения!
    Желаю тебе счастья,хорошего настроения ,творческого вдохновения и любви :пусть муж носит тебя на руках , а доченьки радуют !

    ВідповістиВидалити
  8. Іринка, вітаю тебе з днем народженняя і нехай збуваються всі твої мрії та задуми!!! І приємно познайомитися ближче:)))

    ВідповістиВидалити
  9. Иринка, поздравляю с днем рождения! Желаю здоровья твоим деткам и большой любви на всю жизнь :)

    Знаешь, всегда с удовольствием читаю твой блог)) если честно, ооочень люблю украинский язык, хоть и понимаю все почти, но не говорю на нем)))
    с упоением прочитала факты о тебе, очень интересно!
    Теперь буду звать тебя только Иринкой)) Ирой не буду)
    Я как и ты мечтаю о своем "скраперском" уголке)) но кто не мечтает об этом?

    Будь счастлива! :)

    ВідповістиВидалити
  10. Ира, с днем рождения и всего тебе самого наилучшего!
    *а по-моему в 33 вполне возможно поймать аиста ;)

    ВідповістиВидалити
  11. Іринка, було дуже цікаво познайомитись ближче, вітаю тебе зі святом, прийми мої щирі привітання:
    Хай пливе щасливо твій життєвий човен
    І минає легко береги круті,
    І любові буде хай завжди він повен,
    То найголовніше у людськім житті.
    Нехай в душі завжди горять
    Іскринки радості й чекання,
    Нехай не знає серце зрад,
    А тільки радість і кохання.

    ВідповістиВидалити
  12. Сонечко!!! Щиро вітаю тебе з днем народження!!! Приєднуюсь до всіх привітань і бажаю завжди сонячного неба над головою, міцнющого здоров"я, палкого кохання, радості і втіхи від донечок, і здійснення мрії про синочка ;)
    Всього тобі самого найкращого!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. С Днем Варенья!!!
    Пусть исполняются все желания!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Привітик!!! Я хочу також привітати тебе з днем народження! Побажати тільки здійснення мрій і всього-всього що бажає душа!!!!!!!!! Дуже цікаво було читати про тебе, дізнатись так багато нового!!!!! Цілую міцно!

    ВідповістиВидалити
  15. Іринко, вітаю тебе з Днем народження!!!
    Нахай збудуться твої найпотаємніші мрії,і, як кажуть у деяких колах: "нехай Ваші бажання заздоять вашим можливостям"!
    Бажаю тобі любові та тепла від твоїх близьких, здоров’я та щастя твоїм дічаткам, та палкого, завжди юного кохання від твого чоловіка!
    (потрохи виходжу з підпілля. у Рідері твій блог читала майже завжди першим. І, на відміну від тебе у мене процес від скрапу вишивки)))

    ВідповістиВидалити
  16. Вітаю З Днем Варення! Бажаю усього найкрашого!
    Багато цікавого і нового!

    ВідповістиВидалити
  17. Іринка! Хоч сьогодні вже й не 13 червня, і цей коментар я пишу не заради подарнку, а щоб привітатти тебе з днем народження!!!! Нехай усі твої бажання і мрії здійсняться!!! Мені теж 33 роки і наша така найочікуваніша лелека завітала до нас у гості у цьому році вперше, тому які наші роки ? ;) Раз хочешь синочка, нехай так і буде!

    ВідповістиВидалити
  18. вітаю з днем народженням!!! цікаво було почитати твій пост)))

    ВідповістиВидалити
  19. С днем рождения! Очень рада, что коробочка придет на кануне твоего праздника.

    ВідповістиВидалити
  20. Дякую, дорогі мої віртуальні подружки ,за щирі побажання ! Це так приємно-прочитати стільки добрих слів на свою адресу
    Людмило!Дякую , що доповнила список моїх "достоїнств".Давай ,підтримуй традицію-незабаром у тебе Д.Н. , буде цікаво дізнатись про тебе щось нове!
    Інна, вже лелеки давно порилітали з теплих країв , так би мовити сезон лелек закрився ,-а я ще вирощую капусту, мабуть піду туди шукати хлопчика :)
    Алінка, мабуть у нас така карма - ходити з дирочками :)
    Іваночка , а ти якраз п"ята - чекай від мене міні-сюрприз!
    Лара!Дякую за привітання !!!
    Іринко ,тобі дякую за чудову ідею, було б добре,аби воннна прижилася у "блогожитті"
    Настюш, дякую , що тобі подобається,те що я творю !Хай твоя мрія теж збудеться ,обов"язково !!!
    Наталя, ти чудова рукодільниця , дякую за побажання!!!
    Іренка, ти отримаєш теж від мене міні-подаруночок , а також Юля, яка перша відгукнулася!
    Оля, завжди рада новим знайомствам !
    Оксанка і Мар"янка !Завжди заходжу у ваші блоги, як на свято ! Дуже хотілося б поспілкуватися з вами у реальному житті !!!
    Валентино , з поверненням тебе і дякую за щирі слова !
    Ренатка, і ти чекай від мене сюрпрайз !!!
    Пупасена, бажаю тобі цілу юрбу діточок !
    Маріана, дякую за поздоровлення "
    Оля, я вже з нетерпінням чекаю ту заповітну коробочку! Буде мені подарунок на день народження !!!
    Всіх вас міцно обіймаю і ЦІЛУЮ !Я вас люблю !!!

    ВідповістиВидалити
  21. Ще хочу звернутися до Юлі, Іванки , Іренки,та Ренати-чекаю ваші адреси , на які можна відправити вам сюрпризи
    Моя пошта lediirina@ukr.net

    ВідповістиВидалити
  22. Дякую! Надіслала! Приходь до мене на цукерочку!

    ВідповістиВидалити
  23. Іринка,і я надіслала!!!!!Дуже дякую!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  24. Ірусь, вибач, що з запізненням! Якось випала з блогожиття.. Вітаю тебе з Днем Народження ))
    Дуже цікаво було почитати про тебе )) Бажаю тобі жіночого щастя, кохання, натхнення і хлопчика від лелеки ;) Ххх

    ВідповістиВидалити
  25. Поки ще лелека не прилетів)))),заходь до мене за нагородою)))

    ВідповістиВидалити
  26. ІРУСЯ,ВІТАЮ!!!Здоров"я без краю,щастя досхочу,любові до віку!Натхнення!Всього най-най-най кращого тобі,сонце!
    Я не читала блогів майже,бо так само мала Д.Н.-але в моєї донечки))))і сина відправляла в табір
    Вибач ,що з запізненням,але від щирого серця)))

    ВідповістиВидалити
  27. Приємно познайомитись;) Вітаю з минулим)) Нехай збуваються всі, навіть найнеймовірніші мрії!!!

    п.с. запрошую до себе на цукерку;)http://aabbeedd.blogspot.com/2011/06/my-candy.html

    ВідповістиВидалити
  28. Дуже цікаво про тебе більше дізнатися... очевидно, як я переконалася, серед блогерів дуже багато близнюків... і ми таки дуже творчі люди...
    Вітаю, хоч і пізно, ти щиро! Зичу всього-всього найкращого! Забігай за нагородками!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...