Прихильники блогу:

субота, 11 червня 2011 р.

НЕПОДОБСТВО !!!!

Привіт ! Я майже місяць не з"являлася в себе в блозі - просто прийшлося трохи перекваліфікуватися -з вишивальниці-скрапера в любителя-огородника . Я така "сама собі господиня "-вирощую всі овочі сама , а травень-червень гаряча пора для огородника , тому для творчості зовсім не було вільного часу - приходиш з роботи -і на город....
Але я хочу написати не про це !
Ще 5 днів назад я зробила відкритку і, звичайно, ж захотілося похвалитися своєю роботою в блозі .Але не тут то було !!!
Всі 5 днів я стараюся завантажити зображення , а старання мої даремні-воно не завантажується !!!
Раніше бували проблеми в блогері , але ж  не так довго !!!
Я заходила в довідку блогера- люди пишуть про подібні проблеми , а відповіді ніякої !!!
НЕПОДОБСТВО !!!
А як жеж вести рукодільний блог без зображень ? не знаю що й робити , як довго будуть тривати ці "тимчасові проблеми "?????? 

5 коментарів:

  1. Ірино,ти не одна! В мене -така ж проблема-не загружаються фото в блог!(((

    ВідповістиВидалити
  2. Девченки крепитесь, вы хоть можете войти в свой блог, а у меня было, что неделю войти не могла.

    ВідповістиВидалити
  3. Иринка, у меня тоже были проблемы с добавлением изображений. Намучилась - ужас!

    ВідповістиВидалити
  4. і в мене було
    виявилось,що в гугл-Пікассі забагато було фото завантажених-почистила і все гаразд

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...