Прихильники блогу:

субота, 14 травня 2011 р.

Ах , ты, бедная овечка ...

Хоча вже пройшло багато часу від того дня ,коли я закінчила школу , проте на днях я отрималала 12 балів ! 
Поясню : моя п"ятикласниця Сашка на уроках трудового навчання проходила м"яку іграшку , зроблену власними руками. Оскільки в неї немає великого бажання щось творити (надіюсь, що поки що ), прийшлось мені її виручати(пригадалось, як мені мама теж шила іграшки в школі).
 За 3 години роботи у мене з"явилася красуня-овечка.
 Зробила я її зі свого старого флісового шарфика . А ще в неї взаді є шнурочок, на який її можна підвісити . 
 А на цьому фото овечка в компанії зайчика , якого  теж зробила я , перед овечкою ( іще одна 12).
 Сподобалося красуні фоткатись , тому ще одне фото 
А детальний МК виготовлення овечки можна переглянути   тут

7 коментарів:

  1. Класна іграшка! Я у мами знайшла свого звірятка, якого в 5 класі шила.. треба сфоткати ))

    ВідповістиВидалити
  2. Ну, мамочка вчиться на відмінно, іграшки ручної роботи завжди виглядають мило, класні!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ого,яка ти рукодільниця! Молодець! Може,будеш шити іграшки? ;-)
    Овечка просто красавІца)))

    ВідповістиВидалити
  4. ))) кумедна овечка!
    А Сашка - хітрунка: мама їй дванадцятки заробляє...

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую за коментарі- завжди чекаю на них з нетерпінням !Milada, мені чоловік так і сказав : "Краще ший іграшки , замість своїх відкриток..." Але для мене важливий сам процес роботи , а не кінцевий результат , тому ,мабуть, іграшки мене не приваблюють.

    ВідповістиВидалити
  6. Кльово!Я також мрію про пошиття іграшок.Але зараз такий період:і в мене,і мала доня,і погода,і....що взагалі нічого майже не роблю...Потрібно робити!Почну вже-ось понадивлялюсь на красу,що творять люди...)))

    ВідповістиВидалити
  7. хии... )) какая здоровская овечка!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...