Прихильники блогу:

середа, 18 травня 2011 р.

Вітаю всіх Ірин з днем Ангела !!!

Доброго вечора , любі мої віртуальні друзі !
Мені дуже кортить поділитися з вами моєю безмежною радістю - до мене в гості сьогодні приходила моя дорогенька сестричка Людмилка Milada з Богданкою, а приходили вони ,щоб привітати мене з Днем ангела ( сьогодні за православним календарем Ірини святкують день Ангела ) .
Принесли вони мені такий класнючий подарунок
Оскільки я зараз знаходжусь приблизно в такому стані, і писати багато геть немає бажання , - мою радість і щастя від отриманого подарунку оцінити зможе тільки справжній цінитель прекрасного !!!
Іринки, хай ваш ангел - охоронець завжди іде в ногу з вами !
Хай вам щастить завжди і у всьому !!!

10 коментарів:

  1. А-ну, виходь із свого дивного стану!!!
    Дуже радію,що подарунок тобі припав до душі))))
    Вітаю тебе,Іринко, з Днем Ангела!
    Нехай тобі завжди щастить і твої бажання хай збуваються завжди! :-*

    ВідповістиВидалити
  2. І я ще раз вітаю!!!!
    Хотіла б і я прийти до тебе на чай, та далеко іти...

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю тебе з іменинами!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. вітаю з іменинами!!! хорошого тобі Ангелика-Охоронця!

    ВідповістиВидалити
  5. Ще раз ВІТАЮ!Всього най-найкращого тобі!
    Подаруночок-бомбовий!Вірю,що такі дарунки гріють душу,як ніщо.)))

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за привітання тьоска, і тобі всіх благ, надхнень, щастя, і сильного ангела охоронця!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Заходь за нагородкою http://ivankarab.blogspot.com/2011/05/blog-post_30.html

    ВідповістиВидалити
  8. І де ти пропала знов?
    Як справи?
    я тобі нагородку також приготувала))))Приходь!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...