Прихильники блогу:

неділя, 8 травня 2011 р.

Ти зможеш ВСЕ !

У мене чергова відкритка "просто так".
Хоча, коли я її зробила , то дійшла висновку , що нічого порсто так не буває.
Спочатку мені сподобалося зображення, яке ДУЖЕ захотілося помістити у відкритку .
Поєднала я його з бумажкою ,на яку вже давно "косилася "оком, просто не було підходящого моменту використати її в роботі.
Слідуючим "підштовхом" стало придбання кружева, яке мені ,здається вдало вписалося сюди.
А завершаючим етапом  стало використання нових (перших) штампів.
Ось кінцевий результат :

 На слідуючих фото найкраще видно красу бумаги :



В середині я зробила місце для грошового подарунку ( цю відкритку, мабуть , подарую колезі, в неї скоро Д. Н., а даруємо ми  один одному гроші  ).А також використала новий штампик та трафарет "Ейфелеву вежу" яку ще в грудні виграла в  Альонки, просто боялася використовувати.

Задню сторіночку я теж прикрасила кружевом,яке надає відкритці краси .
Доречі , я вже давненько поповнюю запаси кружев та рюшечок у місцевому секонд-хенді  -і дешево, і оригінально (органза для квітки теж звідти ).  Спочатку господиня всьго цього добра підозріло дивилася на мене і задавала дурні питання типу "нащо тобі всі ці тряпочки?" , тепер вже нічого не каже, проте перший раз віддала мені все безкоштовно, на другий раз оцінила тряпочки в 5 гривень, а вчорашній візит обійшовся мені в 10 гривень !Хитра тітка , догадалася, що зможе на мені заробити :)



Тепер ще хочеться сказати пару слів про штампи . Придбала я їх у новому блозі-магазині Штампувальня .Дякую господині Лесі за чудову якість, "смішну" доступну ціну та оперативність при доставці замовлення !!!
А бумажку я придбала тут  
Гарного всім дня !!! 

16 коментарів:

  1. Вітаю з "обновками" ,нехай надихають тебе на створення нових шедеврів!
    Листівка гарна! Мені особисто вона подобається синьо-білими тонами) і синьою квіточкою-до речі,ти сама її робила?

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую ,Людмило,мені теж поєднання синього і білого до вподоби.А квіточку я робила сама !
    А новим штампам я радію,як дитина, яка отримала нову іграшку !!!

    ВідповістиВидалити
  3. І мені подобається твоя робота )))гарно так все розписала, і я так і розглядала все по детальках ))) Клас!!!!
    вітаю з новими покупочками ))) я теж недавно придбала штампики в Лесі - задоволена!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. вишукана листівка!!!
    кружева дуже класні!!! добре, що знайшла "точку", де можеш їх придбати, бо в магазинах ціни огого на таку красу :) а тьотка хитра ))))

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарна листівка! Мені подобається!

    ВідповістиВидалити
  6. Оксанко і Мар"яно , дякую ! В котрий раз дивлюся на відкритку, і дійшла висновку , що в даному варіанті , все-таки, важливу роль відіграє бумага .

    ВідповістиВидалити
  7. папір тут - ніби тканина - через це, на мою думку, і мереживо пасує якнайкраще!
    Вітаю зі штампами!!! А я все не насмілююся придбати собі штампи, бо не вмію ними гратися - треба до тебе на МК завітати якось))))
    листівка гарна!
    а! ще про квіточку забула: ти модна - вмієш такі квіточки робити ;-)

    ВідповістиВидалити
  8. Гарна листівка, класний малюнок. І я такий штамп (про зможеш все) замовила )))

    ВідповістиВидалити
  9. Привіт. Вітаю з листівкою. І з "новими іграшками" - штампами (мої приїдуть в середу десь, теж награюся трохи:))) Листівку вже похвалили достатньо, а я ще скажу кілька слів про ідею і, так би мовити, підтекст, смисл листівки - настільки мене пройняло, ну прямо током! Стільки позитиву і заряду на майбутнє! Ти зможеш все! І маєш на це шанс! Скористайся! І навіть грошовий еквівалент не зайвий - навпаки, він як перший поштовх до здійснення мрії. Гарно було б, якби ще обдарована листівкою людина все це тонко розкусила... Коротше, я в ауті, от би мені хто таке подарував :))

    ВідповістиВидалити
  10. Надя, дякую !
    Алінко, я теж не вміла гратися штампами- вчора отримала, і гралася цілий вечір- нічого складного !А квітки з органзи мені ДУЖЕ подобаються !Я вже маю 5-6 відтінків органзи, треба якось залишити всю роботу і наробити квіток!
    Маєш можливість-зроби таку квітку-сам процес виготовлення квітки цікавий і захоплюючий.

    ВідповістиВидалити
  11. Олі, дякую вам обом!
    Оскільки я відкритки роблю в основному для власного задоволення, а не на замовлення, тому ця робота з"явилася виходячи з власних міркувань .Щось таке подібне треба ставити перед собою і дивитися на нього чим частіше-тоді воно неодмінно збудеться !

    ВідповістиВидалити
  12. Привіт Іринка! Ду-у-у-уже класна листівка!!! Така насичена - як кольором так і змістом. Ти дійсно, настільки тонко поєднала ці вислови, що одразу ж пройняло і появився стимул домалювати решту штампів з словами Матері Терези про життя (мої улюблені фрази).
    А квіточка заслуговує окремої похвали - сиджу і думаю, невже це Ти сірником обпалювала крайчики? Чи то якась "секретна" технологія? Бо дуже акуратно і ніжно виглядає!
    Натхнення і творчих успіхів!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Лесю, дякую за гарні слова. Квіточку я обпалювала за допомогою свічки.А штампики малюй,обов"язково:і про життя , і ще б хотілося б щось на весільну тематику (це побажання).Бо вони (твої штампи) чудові і легкі в використанні.Я ще зроблю замовлення , обов"язково !

    ВідповістиВидалити
  14. Елегантна відкриточка і штампики чудові, треба і собі замовити, штампів забагато не буває!!!

    ВідповістиВидалити
  15. Як гарно...і стильно...всередині дуже подобається оформлення:))

    ВідповістиВидалити
  16. ДУЖЕ вразила листівка!БОМБА!!!Вона така глибока!Цікава.Детальки всі магічно притягують.Папір в Мар"яни кльовий-то факт.Штампи в Лесі ще не замовляла-бачу,що гарно вписався сюди напис.Квітку ти часом не за МК Соломійки робила-блог Мрія?
    Ти мене вражаєш своєю різносторонністю.Чекатиму ще на твої роботи!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...