Прихильники блогу:

вівторок, 3 травня 2011 р.

"ФАУНА". Моя перша серія АТС.

Вчора в нас цілий день ішов дощ -і це була чудова нагода (для мене , по крайній мірі) , зайнятися улюбленою справою .

Я довго думала чи показувати ці АТС взагалі - надто вони мені примітивні , але оскільки я є боржником у Milada Все що людмила натворила   та  у Мар"яни Мій ФотоСвіт тому , в першу чергу , пропоную їм вибрати котрусь із АТСок ( ближчим часом я навряд чи буду робити щось подібне- не моє це ).
Якщо ще хтось захоче якусь- я тільки "ЗА"- пишіть у коментарях .
АТС серія "ФАУНА " 
1.Milada
2.Ahasty Marshal
3.Ol4ikpsf
4.Ladybird
5. Jann"ьka

13 коментарів:

  1. Вітаю з дебютом!
    Я би вибрала зьобру :) -№1

    ВідповістиВидалити
  2. Добре , Людмилко, - зебра твоя !

    ВідповістиВидалити
  3. Ірунь, вітаю з дебютом )) Класна серія, можна мені 5ту.. такий леопардик веселенький ))
    У мене ще вільні пасхальні лишились, можеш вибрати, якщо сподобаються ))
    http://jannbka.blogspot.com/2011/04/blog-post_25.html

    ВідповістиВидалити
  4. Хорошая серия :) С началом :)
    А можно мне №2?

    ВідповістиВидалити
  5. Дівчата, я вам їх притримаю - можливо сьогодні Мар"яна обізветься- залишу ще право вибору за нею !
    Дякую за підтримку !!!

    ВідповістиВидалити
  6. Млодець! З почином. а я ось все чухаю потилицю, що б таке придумати. нахапалась в дівчат АТСок, а сама ніяк не зроблю. Вірю, прйде і до мене натхнення!

    ВідповістиВидалити
  7. а мені, якшо вільна буде, № 4))))

    ВідповістиВидалити
  8. Женя i Настя ! Напишіть мені ,будь -ласка, адреси на які вам можна відправити АТСки . Людмилко і Алінко- ваші адреси у мене є , тому чекайте від мене "привітик "!

    ВідповістиВидалити
  9. Иринка, написала тебе на почту :)

    ВідповістиВидалити
  10. я МАЮ ЦЕЙ ПАПІР-ЩЕ НА ПОЧАТКАХ СВОГО "ТВОРЧОГО ШЛЯХУ"КУПИЛА....Не думала,що його ще хтось має...ггг...мені здавалось,що тіко я-дурненька купила такий "не скраповий"папір ;)
    А зараз бачу-ЩО ВІН-таки скраповий!Вражає те,що ти сміливо все використовуєш.А я от все кремпуюся.....і тому багато чого з омріяного так і не родилось...

    ВідповістиВидалити
  11. А третя АТС ще вільна?Я б з радістю помінялася, якщо сподобаються мої.

    ВідповістиВидалити
  12. Оля, звичайно забирай третю, якщо тобі сподобалося.Твою я теж собі вибрала

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...