Прихильники блогу:

неділя, 1 травня 2011 р.

В думках одні -котики...

Привітики ! Взавтра моя старша красуня Сашенька збирається на День народження до подружки Богданки, яка буде святкувати своє перше десятиріччя . Додатком до основного подарунку буде ось ця відкриточка .
Нічого особливого, але мені подобається !

А тепер про котиків : я вже колись писала , що працюю в санітарно-епідеміологічній станції (санстанції)- робота наша доволі цікава і напружена . Чотири дні назад нам один руденький котик добавив роботи - покусав декількох людей ( і собак) -а сам виявився скаженним  ! Так що я і мої колеги працюємо над тим, щоб , не дай Боже, не поширилося таке захворювання .як сказ ,- і котики ,справді ,не "вилазять" з голови...
Я думаю, що все буде добре, а вам хочу порадити : якщо не дай Боже, вас чи ваших рідних вкусить кіт чи собака треба НЕГАЙНО звернутися до лікаря !!!

6 коментарів:

  1. Так,Ірино, не лякай -на ніч! ))))
    А листівка дуже класна-кіт такий прикольний,і бумажка в квіточки гарненька! Яскрава дитяча листівка!

    ВідповістиВидалити
  2. Людмило-я не лякаю, а так, інформую- котики мені вже в кошмарних снах сняться, хоча я їх ДУЖЕ люблю !
    Дякую за відгуки про відкритку - мені вона теж сподобалася !

    ВідповістиВидалити
  3. який смішний котик)))
    і мені подобається листівка

    а хто робить скаженими котиків-собачок? скажені лисиці??? а їх хто такими робить?

    ВідповістиВидалити
  4. Гарненька відкриточка, забавний на ній котик!!!

    ВідповістиВидалити
  5. ти працюєш там де мені якраз потрібно дещо взнати!Телефончика не даш свого?В одноклассниках напиши,якщо захочеш,ок?

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...