Прихильники блогу:

неділя, 10 квітня 2011 р.

З Днем народження .

Коли я робила цю відкритку , то думала , що як добре , що світ не без добрих людей - в роботі я використала листочки , які надироколила за допомогою Людмилиного  дироколу, а також "цукерочні " квіточки  , які отримала  іще в грудні від Альони.
А відкритка вийшла в мене чоловіча ( по крайній мірі мені так здається ).

Також скористалася гофрірованим картоном, використала напівбусинки , шкіряний шнурочок та чудовий скрап-папір, який придбала в "Штампах з любов"ю "  у чудової дівчини Мар"яни.
Між іншим , я перший раз робила відкритку по  скетчу.Ось він , цей чудовий скетч від " Апельсинового ежа "
Надіюсь, у мене вийшло ???


14 коментарів:

  1. Вийшло, ще й як вийшло ;)
    Дуже класна листівочка і по скетчу якраз все склалось
    Молодчина!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Класна! Якась така незвична!
    І бумажка гарна)))

    ВідповістиВидалити
  3. дуже гарні кольори! листівка стильна получилась ! :)

    ВідповістиВидалити
  4. Ніжно-стримана листівочка! Супер ))

    ВідповістиВидалити
  5. Такий гарний колір, як шоколад :)))

    ВідповістиВидалити
  6. цікава кольорова гама!!! Листівка може бути і жіночою)))

    ВідповістиВидалити
  7. Здорово получилось!
    Заходи за наградкой :)
    http://myworld-toska.blogspot.com/2011/04/blog-post_977.html

    ВідповістиВидалити
  8. Очень красивая и стильная открыточка

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...