Прихильники блогу:

пʼятниця, 15 квітня 2011 р.

ПІФ для Наталі .

Ще перед святом Нового року я оголошувала про набір своїх Піфів. І вже можу похвалитися першим подарунком , який адресований Наталі .

З Наталею я особисто  , на жаль, не знайома, але мені здається , що вона  весела, життєрадісна людина , тому мені захотілося вишити для неї ось такого позитивного котика з величезним букетом квітів, якого я поселила у картинку.


Не міг мій подарунок обійтися і без моїх улюблених відкриток з вишивкою , тому для своєї віртуальної подружки Наталі я створила ось цю відкритку .




Можливо, це голосно сказано-називати незнайому людину подружкою, але я не тільки Наталю , але й всіх вас , дорогі мої читачі, вважаю своїми друзями.
А на додачу до моїх творінь я додала ще невеличкий бонус - набір для вишивання .

П.С. Наталя подарунок вже отримала , але є одне НО...- підвела "Укрпошта ", не зуміла доставити подарунок до адресата в належному вигляді .Шкода...

7 коментарів:

  1. Іринко,дякую!
    Тішусь цілісінький день подарунком!
    Це так приємно отримати подаруночок від хорошої людини.А я відчуваю,що ти дуже-дуже хороша і "тепла"людина. :)
    за Укрпошту ...не засмучуйся!Такі дрібниці не зіпсують нам радість спілкування і дарування.

    ВідповістиВидалити
  2. Наталю, я рада , що тобі сподобалися мої подарунки - мені було приємно зробити приємне чудовій людині !!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ірусь, чудовий подаруночок!
    Заходь до мене по нагородку http://jannbka.blogspot.com/2011/04/blog-post_13.html

    ВідповістиВидалити
  4. Чудовий подарунок!!!!! нарешті хтось пыдсадить Наталі на вишивку ;) Тепер вже не віддкрутиться ))))

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарні подарунки ти приготувала для Наталі!!! А яка класна листівка!!! І котик з квітами такий веселий))) А про "Укрпошту"... була б моя воля, я б їх всіх розігнала там!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Шикарний ПІФ! А від котяри я в захваті :)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...