Прихильники блогу:

середа, 16 березня 2011 р.

Я пишу тобі листа ...

Про свої почуття можна розповісти простими словами, можна чудовими віршами, якимись певнгими діями довести, що людина для тебе багато що значить...
А можна просто написати листа ...із таких трьох звичних слів
Я ТЕБЕ ЛЮБЛЮ





Ну як, переконливо ?

В цій відкритці видно мої деякі нові навики в скрапі - я навчилася робити квіточки з органзи дякуючі Соломії  і її чудовому МК.
А ще навчилася тонувати папір з допомогою кави - відкритка завдяки цьому має приємний аромат ...

Дякую , що завітали до мене в гості і запрошую всіх, хто ще не знає на  свою цукерку .

13 коментарів:

  1. Така оригінальна, чудова листівка!

    ВідповістиВидалити
  2. О, то ти тепер ще й пахучі листівки робиш!!! Прикольно!
    і квіточка гарна ;-)
    і листівка...

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже класна листівка, вінтажана..!!! І квітка файна))) Дякую, за теплі слова, добре, що МК став у нагоді))

    ВідповістиВидалити
  4. Справді, дуже оригінальна листівка:)

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже цікава! Ага,ще й пахнюча листівка!)))
    Молодець!

    ВідповістиВидалити
  6. Мені теж дуже подобається. Кава, мммм... я вчора на кавову тему теж "працювала" - зробила сторночку нову.

    ВідповістиВидалити
  7. Іринка, листівка дуже класна!!!!! а я ще як увила що вона з запахом кави...мммммммм...
    і про кохання дуже переконливо!!!! )))0

    ВідповістиВидалити
  8. Подарок!

    На сайте www.scrapbookingworld.eu всем желающим дарят подарок,
    пусть не большой, но совершенно бесплатно. Спешите, акция временная.
    И не забудьте сообщить друзьям, пусть и они порадуются!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...