Прихильники блогу:

середа, 9 березня 2011 р.

З Днем народження .

Сьогодні моя менша сестричка святкує свій День народження , з чим я її і вітаю ! На жаль ми бачимось рідко , тому що нас розділяє відстань десь в 500 км, тому я її віч-на -віч привітати не маю змоги . А скористалася я послугами "Укрпошти" і привітала сестру ось такою відкриткою власного виробництва.
 Іменинниця ОБОЖНЮЄ милі червоненькі створіння у чорну цяточку - сонечка, або бедрики , або "божьи коровки " , тому це пояснює основний елемент відкритки .Доречі, зображення я взяла звідси-хто ще незнає, там справжня скарбничка картинок.
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ , АЛІНКО !!!


О такой сестрёнке можно лишь мечтать!

Даже в целом мире лучше не сыскать,

Пусть бывают споры-это не беда,

Ссоры позабудем раз и навсегда!

С одного мы деревца,с яблоньки одной,

Как не восхищаться мне своей сестрой?!

Я Тебе сегодня правду всю скажу:

"Очень-очень сильно я Тебя люблю!"

И желаю счастья,радости,добра,

Будь всегда счастливой,

Ты мне так нужна!

12 коментарів:

  1. Дуже класна,сестричці обов"язково сподобається!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Так, мені справді ДУЖЕ сподобалася листівка і привітання!!!
    Дякую, Ірино, ще раз привітання! Аж плакати захотілося...

    ВідповістиВидалити
  3. Така мила весняна листівочка...:)

    ВідповістиВидалити
  4. Я впевнена,що сестричці листівка сподобалась)))), бо вона(листівка) просто класна!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую , дівчата , мені приємно !
    Аліночко ,якщо сльози радості і щастя, то їх стримувати не потрібно , можна й поплакати.
    Я щаслива ,що тобі сподобались мої старання .

    ВідповістиВидалити
  6. Така тела, сонячна! Це говорить про твої почуття.

    ВідповістиВидалити
  7. Іринка, супер!!!!!! листівочка вйшла дуже класна і видно що зроблена з любов"ю)))
    а Алінка то і є твоя сестричка? )))

    ВідповістиВидалити
  8. Джульєтка , дякую !
    Оксанко, ага , ота сама Алінка ,вона ж Ladybird і є моя сестра !!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Яка краса!!!Я сьогодні вже заглядала до тебе,але не мала як писати...Мені дуже сподобалось поєднання кольорів!ВЕСНЯНО-позитивні кольори.
    Як кльово,що в блогах вже клани цілі "висять" :)

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже тепла і ніжна відкриточка!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Яка вона чудесна :))) Дивлюсь на неї і настрій піднімається :)

    ВідповістиВидалити
  12. классная открытка!))) божьи коровки очень милые))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...