Прихильники блогу:

понеділок, 28 лютого 2011 р.

Завтра - ВЕСНА !!!

І це мене дуже радує, тому що вже набридли холода ...Звичайно , це не значить , що взавтра відбудеться різке потепління і десь подінеться весь сніг , який нас завалював два тижні , але все ж таки тепло не за горами.!!!
Пропоную на ваш розсуд знову весняну листівку . Натхнення прийшло до мене після  прослуховування "безкоштовного " концерту за вікном-веселого  щебетання горобців ! Відчувають, мабуть , теж , що сьогодні останній день зими , а завтра -ВЕСНА , тому й співають своїх пісень.

Квіточки я робила сама- лежали в мене без діла квіточки-паєтки.От я їм і знайшла пимінення-позагинала, по три з"єднала- і утворились такі чудові об"ємні квіти.


12 коментарів:

  1. Гарно і ніжно,а квіточки взагалі - супер!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Гарно-не те слово!Пташки-то ж висічки,правда?Де взяла-розказуй?!?!? :)))
    А....і ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ за ідею з паєтками!!!я також маю купку...тож знатиму що зробити з ними....ДЯКУЮ!

    ВідповістиВидалити
  3. Справжня весняна листівка , дуже симпатична !!!

    ВідповістиВидалити
  4. Класненька листівка! Пташки симпатичні й квіточки вийшли прикольні! :)

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарно...пташечки такі милі:)))

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, дівчата, за підтримку ! Дуже приємно !
    Наталя -пташки вирізала по шаблонах , якось створю окремий пост і поділюся всіма шаблонами, які у мене є.

    ВідповістиВидалити
  7. Іринка, дуже класно вийшло!!!! аж пахне весною!!! МОлодчина!!!!!
    і я буду чекати на шаблони :)

    ВідповістиВидалити
  8. Ірино, а де мій коментар?(((
    пишу знову: листівка по-справжньому весняна!!! І дуже класно ти придумала з квіточками!

    ВідповістиВидалити
  9. Навіть невірится що вже весна! Пташки просто чудо!

    ВідповістиВидалити
  10. Привіт! ДЯКУЮ З ШАБЛОНИ! Пташечки на листівках неймовірні. Видивилась, що Ви з Рівного, я теж. Так що - подружимось? Заходьте в гості.

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже сподобалась листівка! Ніжна зелена весна!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...