Прихильники блогу:

неділя, 13 лютого 2011 р.

Про все по чуть-чуть.

Як не прикро, але останнім часом мене вистачає тільки на викрнання громадського обов"язку-працювати на благо держави та на виконання  "маминих" обов"язків , а до улюбленої справи руки майже не доходять...
Добре, що хоч є законні вихідні- ось тоді вже можна добратися до блогу і дати про себе знати.
На цьому тижні я (а точніше мій блог) отримали свою чергову нагороду .

Отримала я цю чудову нагороду від Алінки.
Цю чудову нагороду треба передати щонайменше 5 блогам, тому з
 превеликим задоволення передаю цю нагороду таким творчим матусям :
Дівчата , ви чудові майстрині і чудові матусі чудових діток !
...........
Ще на цьму тижні я довела до пуття декілька валентинок , вишитих. Ось що з цього вийшло .



.........
А ще до мене прилетіли дві АТСки

2. Від Мар"яни

Я , поки -що їх отримала авансом. Але у мене в планах є вже створення своєї першої серіїї АТС.Зроблю- запропуную , в першу чергу вам, дівчата.
..........
А самою найбільшою радістю цьго тижня я вважаю подарунок  зроблений самій собі - я придбала БАГАТО паперу у чудовому магазині " Штампи з любов"ю..." у чудової дівчини Мар"яни. 


.
Дякую всім , хто прочитав мій "твір" до кінця і думаю що ввечері похвалюсь чимось рукодільним .

12 коментарів:

  1. Іринка дуже дякую за гарні слова, за нагороду!!!! Чудові листівки, умнічка!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Мар"яно, ти заслуговуєш на 100 таких нагород !!!

    ВідповістиВидалити
  3. Іриночка, дуже дякую!!!!! приємно отримати від тебе таку нагороду!!!
    листівкочки твої просто чудові!;)

    ВідповістиВидалити
  4. Рада, что придуманная мною наградка пошла в массы и Вам нравится...

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую за нагороду-дуже приємно!
    Як багато ти гарних валентинок натворила!Молодець!
    А папір який класний!Ждемо нових витворів від тебе! ;-)

    ВідповістиВидалити
  6. ДЯКУЮ!!!
    Я щаслива отримати нагороду від тебе!
    Завжди із захватом дивлюсь на твої вишиті листівки....мені такого "не дано"...я вишивати не можу,бо нетерпляча...
    ВАЛЕНТИНКИ-пречудові!

    ВідповістиВидалити
  7. katenkinamama , дякую за таку класну нагороду !
    Людмилко, в мене руки аж чухаються , так хочеться випробувати нову покупку , та шось останнім часом не хватає мені дня...
    Наталю, дякую , мені дуже приємно, що мої вишиті відкриточки подобаються ще комусь, крім мене ! Але я останнім часом зраджую вишивці, тому що закохалася у скрап !!!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже дякую за нагороду ! Це така честь.
    В мене зараз зовсім часу нема на творчість. Робота , дитина забирають основну частину часу і лишається зовсім трішки для себе..
    Дякую Іринко !

    ВідповістиВидалити
  9. Валентинки дуже милі і красиві , доречі по твоїй схемі теж вишила сердечка на валентинки. Вітаю з чудовою покупкою!

    ВідповістиВидалити
  10. Какие класнные АТС-очки, особенно сердце с пульсом понравились!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...