Прихильники блогу:

вівторок, 4 січня 2011 р.

Моя нагорода (третя)...

А мене знову нагородили-точніше мій блог. Це  вже моя третя нагорода (пишу про це з гордістю !).А нагородила мене Maryana МІЙ Фото Світ!.Не ображайся , Мар"яно , що так довго не забирала нагороду- ці новорічні свята , а особливо підготовка до них, геть вибили з колії.Я щаслива і горжуся своєю нагородою !
А нагороду передаю своїм улюбленим блогам :
1. Моя скарбничка і його власниці Людмилі.
5. МРІЯ- Соломії.
7.Blueberry- Ірині.
9.Scrap-Deco- Ірині.
Ось по цих чудових блогах я завжди "гуляю" з задоволенням і з цікавістю спостерігаю за новими роботами господинь блогів. Не ображайтесь, якщо за чиєюсь творчістю спостерігаю мовчки, без коментарів- просто,як завжди не вистачає вільного часу...Хоча, обіцяю виправитись.


14 коментарів:

  1. ОООО!!!!Дякую!!!!дуже приємно.Вже забираю нагородку....

    ВідповістиВидалити
  2. ...а ти в мене в цукерочці участь чого не приймаєш?....;)

    ВідповістиВидалити
  3. Наталь, якщо чесно-ще не "дойшов хід" -запишусь обов"язково !

    ВідповістиВидалити
  4. спасибо огромное!! забираю с удовольствием!!!!!
    всего хорошего и удачи в следующем розыгрыше!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую вам:) Мені справді дуже приємно:)

    ВідповістиВидалити
  6. дякую))) Коли знайду вільну годинку))), обов"язково заберу і передам далі))))

    ВідповістиВидалити
  7. Ірино, я забрала в тебе ту нагороду,яку ти мені презентувала))),а в свою чергу, передаю тобі й твоєму блогові свою нагороду( уявляєш, я отримала сьогодні аж дві нагороди!!!)

    ВідповістиВидалити
  8. Я рада , що хоч таким чином порадувала всіх вас. Людмило, я так розумію у мене є вже четверта нагорода ?! УРА!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Ірино, дуже дякую за нагороду!
    ТАкий приємний сюрприз)))

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую!!!!!!! Ір, мені дуже приємно

    ВідповістиВидалити
  11. Ира, спасибо большое! С огромным удовольствием забираю награду!)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...