Прихильники блогу:

четвер, 20 січня 2011 р.

Вчуся...










9 коментарів:

  1. Так мені подобаються листівочки !!! Всі такі ніжні.Ірусь, ти молодець !

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарні!!! Особливо мені сподобалась червона листівка-всередині)
    Нічого собі -"вчуся"....не прибідняйся! :)Майстриня!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже красиві! Кожна посвоєму прекрасна!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую ,дівчата, за підтримку ! Все ж таки -я вчуся .І вчуся на тому , що є під руками . А потім, колись , як витворю щось з професійного матеріалу ,,,,Мрії...

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже цікаві і гарні листівочки. Мене зацікавили сердечка та папір на останній листівці. Де тобі вдалось такі чудові речі отримати?

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, Валентино ! Цікавий папір- це звичайні обої для стін :) А сердечка такі класні я придбала в магазині бісеру в Рівному. Я , доречі, там купляла різні квіточки, листочки, напівбусинки і т. д.

    ВідповістиВидалити
  7. Чесно кажучи, мій чоловік так і визначив, що папір - то шпалери, але я хотіла впевнитися)))
    А відносно сердечк - дякую на "наводку". Потрібно дійсно зробити "обліт" різних рукодільних магазинчиків)))

    ВідповістиВидалити
  8. ДУЖЕ,ну просто ДУЖЕ гарні!Чесно!І не вчишся ти,а вже майстриня.
    а шпалери я так само використовувала ;)
    ти не перша і не остання!Дуже цікавий матеріал...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...