Прихильники блогу:

понеділок, 10 січня 2011 р.

Мої вишиті ікони.

Для тих, хто ,гулячи у мене в блозі, думає ,що я здатна тільки вишити якийсь маленький сюжет для відкриточки і вже називаю себе вишивальницею, хочу довести що я все-таки заслоговую називати себе так. Доказ цьому мої 3 вишиті ікони.
Розміри ангела-охоронця 28 см на 45 см .
Розмір ікони 23 см на 29 см
Розмір ікони 18 см на 25 см.
Як на мене, то тут один єдиний недолік в цих роботах- оформлення цих картин . На жаль, в мене чогось завжди не вистачає грошей на "людське "оформлення своїх вишитих картин. Деякі з них так і валяються по шухлядках...Шкода, але що зробиш, таке воно життя. Колись, як гарно пооформляю свої ікони , то обов"язково похвалюсь.
Вишивала я ці ікони років 3-4 назад. Вишиті вони шовковими нитками . Це вишивки не по наборах , а просто вишивала з намальованих схем.Нитки підбирала теж сама. 

12 коментарів:

  1. справді масштабні роботи!!! МОЛОДЕЦЬ!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Алінко ! Так вони масштабні, але вони всі три так легко вишились- на одному подиху!

    ВідповістиВидалити
  3. о матінко моя!!!! Іринка, ти велика молодчинка! перша така вишита ікона висить в мене дома, то наш оберіг!!! що я можу сказати - браво!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Мар"яно! Цього дитячого-ангела охоронця я як побачила то зразу ж вирішила , що його вишию і повішу дітям в кімнаті. А він лежить в шухляді...Ех, не правильно це все !!!! Все , вирішила і обіцяю- з першою ж новорічною зарплатою вирушаю в багетну !!!

    ВідповістиВидалити
  5. Ти просто молодець!
    Не журись- ще оформиш свої роботи"по-людськи",як ти виразилась...як прийде час ;-)
    Ти ще подописуй розміри цих картин-вони немаленькі!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Людмило, дякую ! Розміри вже понаписувала .

    ВідповістиВидалити
  7. Іра, ти зробила колосальну роботу. Тож не варто економити на оформленні. Хоча я не мложу сказати, що з цими картинами щось негаразд. Принаймні на фото не видно.

    ВідповістиВидалити
  8. чудові ікони!!!!!
    скільки ж то терпіння треба, щоб таку красу вишити!!!

    ВідповістиВидалити
  9. АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛЬ ШИКАРНАЯ РАБОТА!! ОЧЕНЬ ТРУДОЁМКАЯ..НО РЕЗУЛЬТАТ ТОГО СТОИТ!!!

    ВідповістиВидалити
  10. It's hard to find knowledgeable people for this subject, however, you sound like you know what you're talking about!
    Thanks
    Also visit my weblog las vegas loosest slots

    ВідповістиВидалити
  11. It's hard to find knowledgeable people for this subject, however, you sound like you know what you're talking about!
    Thanks
    Also see my webpage - las vegas loosest slots

    ВідповістиВидалити
  12. Does your blog have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd
    like to shoot you an email. I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it develop over time.
    my site: games online

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...