Прихильники блогу:

вівторок, 4 січня 2011 р.

Вітаю з народженням сина!

У одних дорогих мені людей напередодні Нового року сталася щаслива подія- в них з"явився на світ первісток-синочок !( Виявляється , що діток приносить не тільки лелека, а й Дід Мороз :)).Вітаю молодих батьків з такою чудовою подією , бажаю терпіння (сама двічі мама-знаю , що то таке -малеча в домі ), міцного здоров"я,і щасливої дружньої сім"ї. А маленькому Владиславу рости здоровим щасливим хлопчиком на радість  матусі  і татусю, і всім нам !
Я звісно не могла пройти осторонь цієї події і у мене з"явилася чергова листівка.
Трішки деталей :
Вигляд всередині :
І вигляд згори :

Розмір листівки 15 см на 15 см. Використала : вишивку, наклейки (3Д) , роздруковане зображення з інтернету, та дирокол фігурного краю який недавно придбала в інтернет-магазині Все для твоего хобби.

8 коментарів:

  1. Ой, яка гарна яскрава листівка!
    І коли ти встигла вишити? Мене ці новорічні вихідні вибили з колії)))) Навіть не хочеться в свій блог додавати нові фото та ще щось писати)))))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Людмило!Мене новорічні свята теж відволікли від улюбленої справи, але ж дуже вже мені хотілося зробити приємне молодим батькам! Думаю, Влад як підросте, то теж оцінить старання тітоньки Ірини :)

    ВідповістиВидалити
  3. я впевнена що обов"язково Владиславчик оцінить старання ;)
    Суперова відкриточка вийшла ! Вітання батькам і міцного здоров"ячка маленькому сонечку

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Оксано, за щирі слова !

    ВідповістиВидалити
  5. Така чудова листівка...я просто в захваті...:)
    Така дитяча і яскрава...супер:)

    ВідповістиВидалити
  6. Ірино, дуже дякуємо за таку гарну листівку!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...