Прихильники блогу:

неділя, 12 грудня 2010 р.

В лесу родилась елочка...

А у мене за минулий тиждень народилось 3 ялиночки.
На жаль, це все на що я була спроможна за останні сім днів.Оскільки на календарі кінець року, то робочі будні перенасичені- готується план роботи на наступний рік, звіт роботи, за рік , що минає, і крім цього я і мої колеги дбаємо про здоров"я людей-на даний момент ведемо активну боротьбу з ГРИПОМ ( санітарна служба України-ваш надійний захисник(це з бігборда, який красується на рідній СЕС).Загалом, приходиш додому "вижатий , як лимон".А вдома-я ж мама двох красунь, з якими мушу пригадати що я вчила в першому і в п"ятому класі.А ще їсти наварити, поприбирати і т.д.Таким чином на улюблену справу взагалі не вистачає вільного часу.А так хочеться творити цілий день, не поспішати ні на яку роботу....Добре, не буду втікати від теми ялиночок. Ось вони .

У всіх трьох варіантах  для оформлення використала бархатний картон(виходить і просто і гарно).На голубу відкриточку голубий бархатний картон причепила за допомогою об"ємного двохстороннього скотча-створювала 3Dефект.

P.S. Користуючись нагодою хочу нагадати : ми знаходимось на порозі епідемії грипу. Щоб не захворіти- уникайте місць масового скупчення людей, не переохолоджуйтесь, при перших ознаках захворювання(слабкість, головна біль, підвищення температури тіла) негайно зверніться до лікаря.Не займайтеся самолікуванням! Частіше мийте руки з милом, їжте цибульку.
Бережіть себе і своє здоров"я! Не хворійте!

8 коментарів:

  1. Ірино, дякую за нагадування!!! Ти теж будь обережною - твоїй сім'ї потрібна здорова мама!
    А листівки чудові ;-)
    Пи.си.: я хоч і сиджу на даний момент вдома, а спромоглася лише на одну листівочку за тиждень (і то вона робилася 1 день, а інші 5 днів я байдикувала))) Тому ти МОЛОДЕЦЬ!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякуємо,що ВИ піклуєтксь про нас!!!(про грип)
    А листівки гарні-я їх бачила наживо!)))

    ВідповістиВидалити
  3. Такий вже мій обов"язок-піклуватися про інших.А за гарні слова-дякую!

    ВідповістиВидалити
  4. А я буду новим при хильником ваших листівок :). Вони просто чудові !!!
    Я теж трішки вишиваю і хочу спробувати зробити листівку. Поєднати два в одному.

    ВідповістиВидалити
  5. Іруська, я завжди рада новим друзям!

    ВідповістиВидалити
  6. Листівки дуже гарні і такі охайненькі

    ВідповістиВидалити
  7. Ирочка, новогодние открыточки замечательные!
    Особенно нежненькими получились белые елочки на голубом...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...