Прихильники блогу:

пʼятниця, 10 грудня 2010 р.

Нам , жінкам, присвячується...

Мою листівку, виготовлену спеціально для представника сильної половини людства ,можна побачити ось тут.
А тепер у мене з"явилася відкриточка , яку я присвячую чарівній половині людства- нам, ЖІНКАМ.
Ця відкриточка має теж свою історію. Сюжет вишивався ще 3 місяці тому.
 Це мала бути листівка -поздоровлення для однієї моєї знайомої.Але коли був вишитий останній хрестик, то я передумала робити листівку. Поясню чому : щось подібне, зроблене моїми руками я вже їй якось дарувала. І треба було мені побачити як зберігається мій подаруночок!!!!!! Він був закинутий, можна сказати, майже викинутий.
 А я ж старалася, вкладала в роботу частинку своєї душі...
І тому , в останній момент, я передумала дарувати листівку подрузі.
Ось тільки на днях я оформила вишивку в відкриточку. Для оформлення я використала якийсь такий дивний папір-він якийсь, як гумовий.Товщина його десь 5 мм (видно на фото), але працюється з ним легко.

Розмір листівки 10 см на 15 см.

P. S. Як я люблю свою рідну українську мову...

8 коментарів:

  1. Гарна вийшла відкритка!!!!
    і впевнена що знайдеться людина для якої це буде найкращий подарунок ;)

    ВідповістиВидалити
  2. листівка чудова! "Гумовий папір"? - не зустрічала ще такого))) Шось дуже цікаве...
    А я колись свою листівку майже з смітника витягла))) Шкода, що не всі люди розуміють,що таке ручна робота(((

    ВідповістиВидалити
  3. А я вже була подумала, що ти зріклася мови рідної...

    ВідповістиВидалити
  4. Правильно, Алінко, присором мене -а то я вже геть знахабніла:)

    ВідповістиВидалити
  5. Це вспінена гума, так???? Дуже гарно!!! Молодець!

    ВідповістиВидалити
  6. Оксана, Аліна та Мар"яна -дякую за підтримку!А щодо матеріалу-не знаю, можливо це й вспінена гума. Я його придбала під назвою "папір для творчості".

    ВідповістиВидалити
  7. Яка цікава листівка вийшла з того паперу(гуми?)
    А туфля тая вже мені давно подобалась)))

    ВідповістиВидалити
  8. Гарнесенька листівочка!
    Саме такі черевички повинні прикрашати стункі ніжки наших чарівниць)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...