Прихильники блогу:

вівторок, 21 грудня 2010 р.

Ще раз про ПІФ.

Оголосивши вчора набір бажаючих у свої  ПІФочки, чесно кажучи,  я й не думала що вже на вечір буду мати всіх трьох претенденток. Мою голову навіть відвідували думки такого плану : " А якщо , взагалі , ніхто не відгукнеться?".Але я дуже рада, що є такі люди яким подобається моя творчість і які хочуть отримати подарунок, виготовлений моїми руками. 
Так от(звучить урочиста музика) :
 Моїми ПІФами до кінця 2011 року є :
1.  Іруська.(домашню адресу маю)
2.  Альона ( повідом свою дом.адресу)
3. Nataly( дом. адресу маю)
Що це значить ? На протязі року ( такий дається термін) , ви , дорогі мої дівчата, отримаєте від мене подарунки ( в моєму випадку з вишивкою) від мене.Я їх вам дарую, тому, що я записувалася у ПІФи до Milada (подарунок отримала).Такі правила гри- отримавши подарунок, порадуй подарунком трьох людей.
Таким чином, ви-Ірина, Альона та Наталія- чекаєте від мене подарунка. Але у себе на сторінці ви теж мусите оголосити про свій ПІФ ( порадувати подарунком, зробленим своїми руками інших трьох людей у відповідь на мій подарунок. А ті троє- теж трьох і т.д.) Нагадую, що на це дається рік часу.
Своїми подарунками буду радувати вас у тій послідовності, в якій ви позаписувалися. Наталіє, обіцяю що тобі не прийдеться чекати до слідуючого Нового року, буду старатися , щоб і твій подаруночок не забарився, хоча ти і остання у моєму списку.
Ну нібито все. Якщо щось не зрозуміло-пишіть.


5 коментарів:

  1. Я все зрозуміла. Готуюсь "шукати" своїх ПІФочок.

    ВідповістиВидалити
  2. УРА!!!!!!!!!Чекатиму із нетерпінням,хоч рік!А ПІФ можна вже в себе набирати?....я так розумію,що ні....

    ВідповістиВидалити
  3. Наталь, на скільки я знаю, не те що можна, а ТРЕБА!

    ВідповістиВидалити
  4. Ласкаво запрошую за нагородкою!!!! http://maryankakmr.blogspot.com/2010/12/blog-post_24.html

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...