Прихильники блогу:

понеділок, 20 грудня 2010 р.

Оголошується ПІФ або подарунків багато не буває ..

В суботу , напередодні дня святого Миколая, я отримала подаруночок від Людмили, вона ж Milada , до якої я записувалася у ПІФи.А там : така чудова новорічна лісова красуня , виготовлена з бісеру , чудова новорічна листівка з елементами вишивки ( не листівка, а -БОМБА!), і ще багато таких потрібних дрібничок.
Дякую , Людмило, за такий чудовий подарунок ! Особливо було приємно його отримати в цю пору, напередодні новорічних свят, коли кожна людина, від малого до старого, очікує на якесь ДИВО !
Разом з тим , вийшло якось не гарно - я записалася у ПІФи , вже й отримала подарунок , а у себе про ПІФ не оголосила.
Отож, УВАГА ! УВАГА ! УВАГА !
Оголошується набір у мої ПІФочки на 2011 рік в кількості 3 чоловік ! Хто бажає отримати від мене подаруночок з елементами вишивки і не тільки, прошу в кінці повідомлення написати про це!
Доречі , у Milada  набір у ПІФи теж не закінчився ! Так що, ЛАСКАВО ПРОСИМО !
Отож я маю вже 3 ПІФочок:
І таким чином я завершую набір своїх ПІФочок. Дівчата, дякую що відгукнулися на моє запрошення.

13 коментарів:

  1. Я рада,що тобі сподобався мій подарунок!

    ВідповістиВидалити
  2. іРУСЬКА, СПРОБУЮ ПОЯСНИТИ :"PLAY iT Forward"-він же PIF або ПІФ.Умови його такі-хтось у себе на сторінці оголошує набір ПІФів - трьох людей, для яких протягом року має виготовити подарунки своїми руками, а кожен з тих трьох повинен також виготовити подарунки теж трьом людям, оголосивши у себе на сторінці про свій набір ПІФів. Таким чином получається безперервний ланцюжок подарунків. Просто так , від щирого серця.
    Так як я записувалася у ПІФи до Miladu , і вже навіть отримала подарунок , то свій ПІФ оголошую заднім числом, тобто запрушую трьох людей стати претендентами на подарунки від мене.

    ВідповістиВидалити
  3. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  4. Я так розумію , що у мене з"явилася перша моя ПІФочеа- це Іруська!!!! УРАААААА!Ірино, я думаю , що я тебе не підведу, і придумаю якийсь оригінальний подаруночок? обов"язково якимсь чином пов"язаний з вишивкою!!!Але це вже буде після Різдвяних свят. Надішли мені свою адресу на lediirina@ukr.net

    ВідповістиВидалити
  5. приветик1 вот решила записаться к тебе в пифочки! раньше о таком только читала и не занала что это так интересно! спасибо Ольче за ссылочку на твой блог! с удовольствием записываюсь к тебе! и надеюсь что мои пифики тоже всем понравяться в будущем!!! я мыловар и кремовар! так что мылка на всех хватит!!!! спасибо!

    ВідповістиВидалити
  6. Ура-Ура-Ура! В мене є вже дві ПІФочки. До Іруськи приєдналася ще Альона (теж чекаю твою домашню адресу на мою електронку).Ну що-хто хоче бути третім?

    ВідповістиВидалити
  7. Іринка, мені дуже приємно !!!
    А особливо я тішусь, що це буде вишивка.

    ВідповістиВидалити
  8. Ну що ж , я рада що не довго прийшлось чекати на мою третю ПІФочку- нею стає Наталія !
    Взавтра окремим постом напишу ще раз про ПІФ.

    ВідповістиВидалити
  9. вот и я в рядах пифочек! спасибо тебе ириночка!!!

    ВідповістиВидалити
  10. УРА!Тільки б знати шо то таке...і з чим його їдять...Але,,підозрюю,що це ДУЖЕ ЦІКАВА І ПРИЄМНА ГРА!Чекаю з нетерпінням інструкцій.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...