Прихильники блогу:

середа, 15 грудня 2010 р.

Я це зробила!

Вчора, переглядаючи роботи дівчат , у яких я являюсь ПЧ, припала мені до душі ось ця  відкриточка, створена Наталією tjutjusha. Користуючись посиланням на детальний МК виготовлення подібної листівки,яким люб"язно поділилася Наталія, я вирішила і собі (нарешті!) поскрапити. Так як бажання творити було величезне, а ресурсів для даного виду творчості недостатньо ( не маю в наявності скрап паперу) і ще при цьому всьому нульові навики в скрапі (це моя перша робота), прийшлося використовувати підручний матеріал.Спочатку було страшнувато починати задумане, але правду говорить українська мудрість: " Не такий страшний вовк, як його малюють".Помаленьку, але впевнено у мене вийшла ось така листівка. Новорічна.
А тепер чарівне перетворення:
Для основи листівки я використала двохсторонній цупкий голубий папір. Мені знадобилися залишки шпалер ( рос. обои), роздруковані новорічні фони різних відтінків, новорічні наклейки, золота стрічка. А також використала  цукерочні сніжинки, які недавно отримала.Склеювала цю красу клеєм ПВА ( не знаю , чи правильно робила).

Ось такий мій перший досвід роботи у виготовленні скрап-листівки...
З нетерпінням чекаю зауважень і побажань у даному виді творчості від досвідчених майстринь.

6 коментарів:

  1. Далеко підеш у скрапі, Іринко)))
    Я не досвідчена майстриня у цьому напрямку, але мені здається, що краще було клеїти на двосторонній скотч (клей має властивість морщити папір)

    ВідповістиВидалити
  2. ООО, вІТАЮ З ПОЧИНОМ!!! Листівочка суперова!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Початок дуже вдалий!!! Інколи з підручних матеріалів робити цікавіше, бо думати більше треба. Це зі свого досвіду ;) А от замість клею ПВА я використовую двосторонній скотч, від нього папір не коробиться ;)

    ВідповістиВидалити
  4. ОГО!!!!
    Але й класна листівка в тебе вийшла! Я аж собі захотіла щось подібне створити( я ж теж в скрапі- дилетант))) )
    Молодець! Твори далі!

    ВідповістиВидалити
  5. ОГО!!! нічого собі перша робота!!!! Ну ти і молодчина!!!!!! ;)
    Дійсно вийшло дуже класно!!!! і гарно все підібрано!!!
    Вітаю з початком ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую-дякую-дякую, дорогі мої віртуальні подруги за такі щирі коментарі! Я задоволена-і від своєї роботи і від ваших слів! Було цікаво займатись новим видом творчості не тільки мені- мої доні уважно спостерігали за всім процесом з початку до кінця. Я їх не могла вкласти спати .До опівночі вони сиділи і спостерігали , чим то у мами все закінчиться. Кінцевий результат вони одобрили...
    А тепер щодо клею ПВА-оформлячи вишивку в відкритки я завжди користуюсь лише двохстороннім скотчем. Для бумаг думала підійде клей, але .справді-коробить папір. Такщо зауваження взято на замітку. Дякую!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...