Прихильники блогу:

неділя, 12 грудня 2010 р.

ПАКУНОЧОК ЩАСТЯ,,,

Нагадаю , що 1 грудня я стала власником чудової цукерочки, яку розігрувала Альона. Цілий тиждень я з нетерпінням і надією заглядала у свою поштову скриньку.І ось нарешті очікувана мить -вчора я отримала заповітний "пакуночок зі щастям".А там...
Найціннішим подарунком я вважаю відкриточку з побажаннями всього хорошого у Новому році, яку мені приготувала Альона,тому що я ціную і люблю все ,що виготовлене своїми руками.

Справді, дуже приємно, що Альона вклала частинку своєї душі у цю чудову неповторну відкриточку і з щирими побажаннями подарувала мені- чужій незнайомій людині.
Далі покажу чим порадувала ще мене Альона




Коли я взнала що виграла цю цукерку-я раділа! Потім, чесно кажучи,розгубилася. Все таки основним моїм захопленням є вишивка.Скрапбукінг мені теж дуже подобається, але у мене немає ніяких навиків у ньому!Але якщо мені доля послала Альону з таким чудовим подаруночком , значить пора вже пробувати себе у новому виді творчості.
Що вам і обіцяю.




3 коментарі:

  1. Ой клас!!Бажаю використати все до єдиного елементу у своїх роботах! З нетерпінням чекаю на ці роботи!

    ВідповістиВидалити
  2. класний пакуночок!!! І чарівна листівка ;-)

    ВідповістиВидалити
  3. Але й, скільки багато у тебе всякого добра!!!
    Ото вже натвориш(навитворяєш?) нових робіт!!!
    Бажаю,щоб цей виграш був лише початком! Щоб ще вигравала й вигравала!!!!!))))))))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...