Прихильники блогу:

понеділок, 20 грудня 2010 р.

Спроба № 3.

Використавши ось цю ідею, я вирішила зробити щось подібне.
Оскільки скрапер з мене нікудишній- пропоную для обговорення не стільки саму роботу загалом , а втілення в життя  оригінальнольної ідеї виготовлення з надироколяних ялиночок ось такої ялинки. Доречі , в нагоді мені став дирокол "Ялинка", який я придбала у чудовому магазині "Все для твоего хобби " ( дякую Галині за якість товару , помірні ціни та оперативність доставлення товару). А також з цією роботою спробую прийняти участь у акції  , яку проводить цей інтернет - магазин.
Доречі, в цій роботі я використала ще фігурний дирокол " Дід Мороз" , який я теж придбала в "Все для твоего хобби" і бантик та наклейки , які мені подарувала Milada.

6 коментарів:

  1. Ідея дуже прикольна! Тільки,як на мене,то я би оті маленькі ялиночки щільніше притулила б одна до одної)))
    Цікава вийшла листівка!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Суперова листівка!!!! Який з тебе нікудишній скрапер?? а ну не наговорюй!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Людмило, дякую за побажання, якщо буду робити ще таку листівку-врахую їх.
    Мар"яно, погодься , що листівки з вишивкою в мене получаються кращі , за паперові. Мистецтву скрапбукінга мені ще вчитись і вчитись!

    ВідповістиВидалити
  4. Ідея класна, але мені здається, що на твоїй листівці зайві оті ялиночки і Діди Морози знизу... (ну, це моя суб"єктивна думка)))

    ВідповістиВидалити
  5. Іринка, дякую за участь в акціїї і теплі слова :) А ялинки об'ємні мені дуже сподобались-дуже креативно!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...