Прихильники блогу:

пʼятниця, 17 грудня 2010 р.

Спроба № 2.

Вчора я знову вчилася мистецтву скрапбукінга. Результат - 3 новорічно-різдвяні листівки.
Я вже давно хотіла зробити листівку , використовуючи чорні кольори( навіть не знаю -звідки таке дивне бажання).З вишивкою так і не наважилась, а з бумагою все таки вирішила поексперементувати. В результаті -маю, те що маю.
Друга листівка робилась за таким принципом:  просто сподобалось зображення різдвяного ангелочка і захотілося його помістити у листівку.
Третю відкритку я виготовила, користуючись детальним МК спеціально для таких "чайників" як я від Зроби Сам(А).

Висновок : процес виготовлення поперової листівки такий ж цікавий і приємний , як процес виготовлення листівки з вишивкою!!!! Думаю, що далі буде...Були б ресурси...

10 коментарів:

  1. ЧУДОВІ листівки!Як і решта робіт твоїх...
    а я ще не наважилась вставити в листівку ретро-зображення,накопіювала їх собі,кожного разу знаходжу ще якісь...а от,щоб в листівку,щось мене зупиняє...

    ВідповістиВидалити
  2. Молодець,Ірино! Продовжуй в тому ж дусі! ;-)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, Наталія! А мені страшно робити щось оригінальніше-це самий простий варіант -вставити зображення у відкритку(я так думаю).

    ВідповістиВидалити
  4. оті чорно-біла і червона з написом бомбезні)))

    ВідповістиВидалити
  5. Людмило і Соломіє-дякую за підтримку!!!

    ВідповістиВидалити
  6. ЯК КАЗАЛА ТІНА КАРОЛЬ - СУПЕР, СУПЕР, СУПЕР!!!!Дуже гарно!!!!! І мені чорненька дуууже подобається!!!

    ВідповістиВидалити
  7. а мені найбільше сподобалася третя, "зробисамаківська")))

    ВідповістиВидалити
  8. а мені всі подобаються :) в кожній є щось своє, неповторне і оригінальне! МОлодець! ;)

    ВідповістиВидалити
  9. Оце напевно головне "Були б ресурси...", тому, що листівки чудові !!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...