Прихильники блогу:

неділя, 14 листопада 2010 р.

Листівка до дня народження

Вчора вихідний у мене вдався на славу.Я вирішила, що хатня робота всеодно нікуди не дінеться і повністю присвятила себе улюбленій справі.Сюжет листівки "З Днем народження" вишився вже давно-це мала бути листівка одній людині (колезі) на Д.Н. Але на той момент я потрапила на лікарняний і таким чином не те що листівка не потрапила до адресата, а й взагалі-вона не утворилася...І ось тільки вчора я "пристроїла" сюжет у листівку.
Для оформлення використала темно-синій бархатний картон, який ,на мою думку , надає листівці урочистого вигляду( синій тому, що це мала бути чоловіча листівка).Серединки квіточок я прикрасила напівбусинками.А ще перший раз робила вишитий надпис. Розмір листівки стандартний-10см на 15см.Чекаю критики.

4 коментарі:

  1. Не буде ніякої критики- листівка гарна,вдале поєднання кольорів. Справжня "чоловіча" листівка :)

    ВідповістиВидалити
  2. критика від мене: вишитий напис - дуже каліграфічний - сама придумала, чи поділишся з нами шрифтом ;-) ? Пів-бусинки вдало вписалися у серединки ( я великих одразу і не помітила))) Підозрюю, що листівку повинна була отримати жінка, а листівка - "чоловіча")))) (кольорові стереотипи))))
    ВИСНОВОК: ДУЖЕ ГАРНА ЛИСТІВКА!

    ВідповістиВидалити
  3. Очікувала критики-а отримала похвалу!!!Дякую, дівчатка!Алінко, листівка справді придумувалася для чоловіка-для шефа:)А схемою алфавіту поділюсь обов"язково!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...