Прихильники блогу:

субота, 13 листопада 2010 р.

Заключний діагноз-ЛЮБОВ...

Не знаю як в кого, а в мене ідея створення листівки з"являється таким чином.
Коли я хочу щось вишити , то переглядаю спочатку схеми мініатюр (а їх у мене д-у-же багато і я їх постійно поповнюю).
Так от, під час перегляду схем, та яка мені "впаде в око" на той момент, та і стає ескізом наступної листівки.
Ось так і вчора у мене виникло бажання вишити ось таку серцеву кардіограму, а сьогодні "народилася" чергова листівка.
Розмір листівки 21см на 9см( ще таких великих не робила раніш).
Надпис "люблю" з"вився з допомогою вірного друга-принтера.
А ще, це моя перша спроба вишивки на червоній тканині.
Не знаю, як вам, а мені листівка подобається!
 


6 коментарів:

  1. схема прикольна, а листівка, не дивлячись на її гігантську ширину, оригінальна!!! Мені теж подобається

    ВідповістиВидалити
  2. О-о...щось таке оригінальне!
    Молодець!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую вам,Алінко і Людмилко! Завжди чекаю з нетерпінням ваших коментарів!

    ВідповістиВидалити
  4. Отличная открытка,ничего лишнего!Схема просто супер!С мужскими открытками выбор маловат и эта в самую точку

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...