Прихильники блогу:

пʼятниця, 22 жовтня 2010 р.

Новорічний магнітик...

Вчора, перебираючи свої  рукодільні причандалля, я знайшла вишитого діда Мороза, якого вишила ще рік назад.Пам"ятаю, хотілося мені тоді повишивати на зеленій тканині, а в наявності була тільки крупна зелена , дай мій дід Мороз получився  не такий як мені хотілося- якийсь великий.Так я його закинула аж на цілий рік. А вчора , коли він мені потрапив на очі, я вирішила хоч якесь знайти йому примінення(треба ж цінувати свій труд).За 10 хвилин роботи у мене з"явився магніт.
Вишиту роботу я за допомогою 2хсторонньго скотча приклеїла на картон. Потім акуратно(як получилося) вирізала діда Мороза. Магніт приклеїла теж за допомогою скотча. Процес виготовлення магнітів таким способом мені сподобався, постараюся ще зробити пару штук.


4 коментарі:

  1. Ну, ти, Ірино, і креативниця!)))

    ВідповістиВидалити
  2. И ведь как здорово получилось!Может тоже попробовать,ведь классные подарки получатся

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...